Als onderdeel van een multidisciplinair team, werk je onder leiding van een projectmanager.
Vanuit Grond & Ontwikkeling ben jij de trekker om alle grondzaken in een project te organiseren. Dit houdt in dat je alle aspecten van grondzaken op hoofdlijnen goed beheerst en er op kan sturen.
Dit doe je in teamverband met een of meerdere planeconomen en erfpacht- uitgevers die jij aanstuurt. Jij fungeert als verantwoordelijk aanspreekpunt en zorgt voor een goede communicatie en juridisch financiële afhandeling van alle grondzakelijke aspecten, zoals contractbeheer, het kostenverhaal, erfpachtovereenkomsten, tenders begeleiden en de selectie marktpartijen.
Door de diversiteit in projecten met ieder hun eigen context en uitdagingen wordt van onze projectleiders verwacht dat zij vakmanschap en ondernemerschap tonen en dat zij creatief en flexibel zijn. Zij werken aan projecten met een hoog politiek, maatschappelijk en financieel-economisch afbreukrisico, waar het werkveld zich op het scheidsvlak tussen publiek en privaat bevindt.
Onder meer;
- planvorming van projecten
- ontwikkelingsovereenkomsten en erfpachtcontracten
- grond-, transformatie- en kavelexploitaties en grondprijsonderhandelingen
- tenders op de markt brengen
- (laten) leveren van bouwrijpe grond
Onder meer:
- Je hebt WO-werk- en denkniveau en is in het bezit van minimaal een erkende HBO opleiding in de richting van Planologie, Sociale geografie, Bouwkunde, Bestuurskunde, (bedrijfs-) economie Rechten (Dit dient beide duidelijk te blijken uit het CV)
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring (afgelopen 7 jaar) in de gebieds- en vastgoedontwikkeling
- Recente ervaring als projectleider grondzaken opgedaan (afgelopen 5 jaar) bij een grotere gemeente (boven de 100.000 inwoners ), Provincies of eventueel ontwikkelaars en woningcorporaties
Onder meer:
- ervaring met de Wet Voorkeursrecht Gemeenten (WVG)
- ervaring met erfpacht (nieuwe Uitgiftes en Transformaties)