Voor een gemeente zijn we op zoek naar een projectleider Facilitair Service.
Als projectleider ben je verantwoordelijk voor vastgoed die variëren in omvang en complexiteit; ze lopen uiteen van onderhoudsprojecten tot renovatieprojecten.
Als projectleider ben je de verbindende kracht in het realiseren van projecten van schets naar oplevering en uiteindelijke overdracht aan de beheer organisatie. Je schakelt tussen de stakeholders en je houdt het overzicht.
Voor de ontwikkeling van de afdeling FST zoeken we daarnaast ondersteuning voor het in kaart brengen van property management, en vertegenwoordiging bij aanbestedingen en ondersteuning van de facilitaire coördinatie.
Dit alles is nodig om de afdeling door te laten groeien naar een professionele vastgoedbeheer afdeling.
• Projectleiding over meerdere projecten (CNG afzuiging, renovatie wasplaats, kleine renovatie projecten bij locaties, etc)
• Projectlid taskforce energie (roll out laadpalen); ondersteuning bij project LBK’s
• Vastleggen van contracten en gegevens van de diverse locaties Stadsbedrijven
• Optimalisatie van processen en dienstverlening. Je levert een bijdrage aan de opzet van wettelijke verplichtingensoftware.
Onder meer:
- HBO werk en denkniveau;
- Aantoonbare en ruime werk ervaring als projectleider op het gebied van beheer en onderhoud, het liefst in een vastgoed/facilitaire omgeving;
- Werkervaring als projectleider op het gebied van uitvoering multidisciplinaire projecten;
- Proactief, initiatiefrijk, zelfstandig, analytisch, flexibel en klantgericht
- Proactief en kritisch en gaat op eigen beweging de organisatie in;
- Minimaal 5 jaar werkervaring en zelfstandig kunnen werken;