Voor een gemeente zijn we op zoek naar een projectleider Civiel.
Je voert mooie projecten uit die bijdragen aan het goede leven in de gemeente. Want daar doen we het voor. Lekker fietsen, goede doorstroming, verkeersveiligheid… Je doet dat in een gemeente die samenwerking met belanghebbenden hoog in het vaandel heeft staan. Maar ook met slagkracht wil werken aan resultaat. Dat is een uitdagende combinatie.
Je gaat je bezighouden met complexe civiel technische projecten in het centrum van de gemeente. Je bent verantwoordelijk voor de werkvoorbereiding door middel van het opstellen van projectbrieven en projectcontracten, het ontwerpen van projectstructuur, het inschakelen van in- of externe capaciteit en het creëren van werkbare randvoorwaarden.
En natuurlijk heb je zicht op de doorontwikkeling van beleidsambities en vertaalt deze waar mogelijk in je projecten. Daardoor schakel je actief met de ambtelijk en bestuurlijk opdrachtgever om koers te bepalen en weet je wanneer op te schalen of een besluit op te halen. Vanzelfsprekend ligt de verantwoordelijkheid van de financiële bewaking bij jou en rapporteer je aan de opdrachtgever over de voortgang. Jij bent de schakel tussen inwoners, bestuurders, belangengroepen,, opdrachtgever, collega’s, aannemer(s) en overige betrokken partijen bij de uitvoering van het project. Je overlegt met externe instanties, maar ook met inwoners en bedrijven. Daarbij geef je voorlichting, verstrek je informatie en behandel je klachten over geplande en in uitvoering zijnde werken.
Onder meer:
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider civiele techniek binnen een gemeente;
- Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.