Als Klantmanager Vastgoed ben jij het eerste aanspreekpunt voor het beheer en de verhuur van sportaccommodaties binnen de gemeente. Je onderhoudt nauw contact met sportverenigingen, exploitanten en collega’s binnen verschillende afdelingen. Je zorgt voor duidelijke afspraken, goed beheer van de locaties en een optimaal gebruik van de sportvoorzieningen.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheren en opstellen van huurovereenkomsten en addenda, inclusief de bijbehorende huurprijsberekeningen, indexeringen en servicekosten. Je houdt het overzicht op het debiteurenbeheer en zorgt dat financiële afspraken goed worden nageleefd.
Je onderhoudt actief contact met huurders, exploitanten, sportverenigingen, scholen en interne collega’s. Je bereidt periodieke beheerdersoverleggen voor en zit deze ook voor. Daarnaast coördineer je het sleutelbeheer en het materiaalbeheer, en ben je aanspreekpunt voor gebruikers bij praktische zaken of communicatie over bijvoorbeeld sluitingen of veldgebruik.
Ook draag je zorg voor de planning van sportaccommodaties, waaronder de roosters voor bewegingsonderwijs en incidentele sportevenementen. Je houdt zicht op leegstand, mutaties en bewaakt het beschikbare budget.
Tot slot lever je input voor het sportbeleid en ondersteun je bij de voorbereiding van besluitvorming richting het college.
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met vastgoedbeheer bij een gemeente.
4. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (10 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met vastgoedbeheer bij een gemeente (40 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het schakelen met verschillende belanghebbenden (gemeenten, uitvoerende partijen en bewoners) en het bevorderen van constructieve samenwerking in een maatschappelijk gevoelige context (Benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van huurovereenkomsten en addenda (30 punten).