Gepubliceerd: 24-02-2021 11:42:23
Opdracht: Directievoerder Nieuwbouw Deze offerte is niet langer actief: De inschrijfdatum is verlopen
Directievoerder Nieuwbouw
2102-5666
Utrecht
in de provincie Utrecht
24
01-09-2021 01-02-2023
04-03-2021
Heijmans Support
heijmanssupport@tptmail.nl
085-8772319
Contact aanvraag verstuurd
Interim
Woning- en utiliteitsbouw,
directievoerder/hoofdopzichter,
Voor een gemeente zijn we op zoek naar een directievoerder nieuwbouw.
- Het vertegenwoordigen van de opdrachtgever binnen de overeengekomen bevoegdheden;
- Het controleren en adviseren m.b.t. de werktekeningen van de architect;
- Het erop toezien dat het werk wordt uitgevoerd overeenkomstig de contractstukken;
- Het erop toezien dat het werk wordt uitgevoerd binnen de gestelde tijd;
- Beoordelen/adviseren inzake meer- en minderwerken;
- Beoordelen/adviseren inzake termijnbetalingen;
- Het opstellen en maandelijks actualiseren van een financieel overzicht waarin opgenomen de goedgekeurde meer- en minderwerken, de goedgekeurde termijnbetalingen en verrekening van stelposten;
- Het voorzitten van bouwvergaderingen inclusief het vervaardigen van de notulen;
- Het voorzitten van de werkgroep Bouw met alle gebruikers inclusief het vervaardigen van de notulen;
- Het bijwonen van besprekingen met de opdrachtgever;
- Het bijwonen van werkbesprekingen met de uitvoerende partijen;
- Het controleren en adviseren m.b.t. de productietekeningen van de aannemer, installateurs en leveranciers;
- Het verrichten van diverse coördinerende werkzaamheden tussen alle partijen;
- Het voeren van alle belangrijke correspondentie met betrekking tot de uitvoering van het werk;
- Het erop toezien dat de in de bouwvergunning genoemde voorwaarden door de aannemer en/of adviseurs tijdig worden nageleefd;
- Het coördineren van directieleveringen;
- De benodigde overleggen / coördinatie met Nutsbedrijven;
- Het aansturen en begeleiden van de toezichthouder van de gemeente;
- Het samen met de toezichthouders de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden bewaken;
- Een wekelijkse bespreking met de projectmanager van de gemeente waar zaken als kwaliteit, planning, voortgang en financiën zullen worden doorgenomen;
- Het zorgdragen voor de bouwplaats administratie;
- Het verzorgen van een vooropname, 1e oplevering en 2e oplevering;
- Het erop toezien dat alle garantieverklaringen, revisiebescheiden e.d. worden verstrekt;
- Nazorg met betrekking tot de opleveringspunten.
Onder meer:
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een overheidsorganisatie als directievoerder;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder;
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als directievoerder;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in het aansturen van Toezichthouders;
- Aantoonbaar ervaring met HACCP eisen;
Onder meer:
- Een afgeronde opleiding bouwkunde op minimaal hbo bachelor niveau