Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
SRQ101101
 
Opdracht
Adviseur Personeel en Organisatie, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-11-10 13:40
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Personeel en organistatie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 17-11-2016
Einddatum 31-12-2016
Optie tot verlenging ja
24
Aantal posities 1
Aanvraag reden Ziekte

 

Wat ga je doen?
Als adviseur Personeel & Organisatie heb je een breed en gevarieerd takenpakket. Binnen de afdeling bedienen we ca. 200 (interne) klanten en werken we met een Front- en Back-office. De Front-office vormt het eerste aanspreekpunt voor in- en externe klanten en stelt o.a. brieven en besluiten op. De Back-office adviseert directie, management en medewerkers op het gebied van P&O en ontwikkelt P&O-beleid.


Waar kom je te werken?
De afdeling P&O bestaat uit twee Front-office medewerkers, twee P&O-adviseurs en een medewerker Salarisadministratie, die nauw met elkaar samenwerken. Je verricht zowel werkzaamheden binnen de Back- als de Front-office.


Wat breng je mee?
Je bent een gedreven P&O adviseur die met de nodige overtuigingskracht en doorzettingsvermogen doelen bereikt. Je bent toegankelijk, schakelt makkelijk en geeft gevraagd en ongevraagd advies. Je vindt het leuk om zowel adviserende als uitvoerende 


werkzaamheden te verrichten.
- Een Hbo-opleiding op het gebied van P&O, aangevuld met vakgerichte cursussen/opleidingen
- Kennis van en ervaring met het advieswerk P&O binnen de gemeentelijke overheid (CAR UWO)
- Ervaring met MS Office en sociale media
- Ervaring met AFAS (personeelsinformatiesysteem) is een pre
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Flexibiliteit, eigen initiatief, assertiviteit en creativiteit
- Relevante werkervaring als P&O-adviseur binnen de overheid, bij voorkeur een gemeente

 
Je organiseert je eigen werk maar voelt tevens goed aan 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht