Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Inhoudelijk coordinator Beheer Vastgoed, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-11-12 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Facilitair, Juridisch
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-1-2017
Voltooiing opdracht: 31-12-2018
Optie verlenging: n.v.t.
Prijsstelling: maximaal €209000
Vakgebied: Juridisch
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: Openbaar


Opdrachtomschrijving
 
Cluster Projecten en Vastgoed
Cluster Projecten en Vastgoed werkt aan vastgoed, de voorbereiding en uitvoering van infrastructuur, de realisatie van het Natuurnetwerk Brabant en contract- en projectmanagement. De vakgroep grondverwerving is binnen het cluster belast met de aan- en verkoop en beheer van vastgoed. Dit richt zich met name op projecten ten behoeve van aanpassing en aanleg van provinciale wegen en natuur.


Projectomgeving
De Provincie heeft circa 3000 ha onbebouwde grond, diverse opstallen en complexen in eigendom om de verschillende beleidsdoelen te realiseren. Dit vastgoed wordt in beheer uitgegeven totdat het vastgoed beschikbaar moet zijn voor inrichting. Het beheer geschiedt middels jaarlijkse gebruiksovereenkomsten, verhuur, verpachting en vastgoedbescherming.
Om het vastgoed op een adequate wijze te beheren is binnen het Cluster een apart projectteam ingericht dat zorgt voor zowel de procesbeschrijving van het beheer, de kwaliteitsbewaking, de uitgifte van het beheer en het toezicht. Registratie en verwerking van de overeenkomsten geschieden hoofdzakelijk digitaal, onder meer met behulp van SAP-RE maar ook via de Grondkamer. De verpachting wordt vorm gegeven via openbare inschrijving en via onderhandse verpachting.
Voor 2017 en 2018 vragen we inzet die betrekking heeft op een inhoudelijke bijdrage aan het proces en de beheersuitgifte. Tevens wordt inzet gevraagd om vanuit de provinciale doelen een bijdrage te leveren aan uniformering van beheer met andere grondeigenaren. Binnen het cluster is aparte ondersteuning voor de administratieve en juridische processen.


Wat is je takenpakket?
- Je levert de inhoudelijke en juridische inbreng voor de uitbouw van de verschillende beheerskaders van het provinciale vastgoed, zowel voor onbebouwde grond als voor opstallen;
- Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse actualisatie van de pachtvoorwaarden, de pachtprijzen en inschrijfvoorwaarden ten behoeve van de openbare inschrijving;
- Je actualiseert het beheersproces dat is vastgelegd in het Handboek van het cluster Projecten en Vastgoed;
- Je draagt zorg voor het in beheer geven van complexe vastgoedclusters;
- Je bepaalt mede de jaarplanning van het in beheer uit te geven vastgoed;
- Je ontwikkelt samen met de opdrachtgever initiatieven die bijdragen aan een uniform Brabants pachtbeleid gericht op duurzaamheid, bodemkwaliteit en biodiversiteit, in samenspraak met andere overheden en maatschappelijke organisaties;
- Verdergaand digitaliseren en automatiseren van de werkprocessen;
 

Kandidaatomschrijving

Wat vragen we?
- Je hebt een afgeronde hbo-/academische opleiding;
- Je hebt ruime werkervaring op het gebied van beheer van vastgoed, gespecialiseerd in pacht;
- Je hebt ervaring met het werken met SAP;
- Je hebt ervaring met digitaliseren en automatiseren van werkprocessen;
- Je hebt een relevant netwerk ten behoeve van het beheer van overheidsvastgoed;
- Je hebt de ambitie om in teamverband het beheer van het provinciaal vastgoed duurzaam vast te leggen.   


Persoonlijkheid
De Medewerker is procesmatig sterk, taak- en resultaatgericht, zorgvuldig/accuraat, zelfstandig, sterk in adviseren, kan snel anticiperen op nieuwe omstandigheden, kan uitstekend samenwerken met het team en inhoudelijk regie voeren op de werkzaamheden.



Eisen

Minimale werkervaring
Wij zoeken kandidaten met aantoonbare ervaring op voorgaande punten en hanteren daarom de volgende eisen. Dit zijn minimumeisen: 1. Aantal jaar werkervaring met regievoering op verpachtingen van landbouw- en natuurgronden: minimaal 3 jaar; 2. Aantal jaar inhoudelijke werkervaring met pachtovereenkomsten: minimaal 3 jaar; 3. Aantoonbare kennis van vastgoedbescherming en gebruiksovereenkomsten. 4. Werkervaring met opzetten en uitbouwen beheerkaders. 5. Werkervaring ontwikkelen en implementeren van initiatieven opstellen uniform pachtbeleid 6. Ervaring met SAP-registratie en -selectie



Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel:15 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Tijdens het sollicitatiegesprek wordt door leidinggevenden en collega's beoordeeld of de kandidaat voldoet aan de gestelde competenties en overige gestelde eisen
Weging:25 %


Werkervaring regievoering
  • 3-5 jaar (10 %)
  • >5 jaar (15 %)
Weging:15 %


Werkervaring pachtovereenkomsten
  • 3-5 jaar (10 %)
  • >5 jaar (15 %)
Weging:15 %


Werkervaring met opzetten en uitbouwen van beheerkaders
Weging:5 %


Werkervaring ontwikkelen uniform pachtbeleid
Weging:5 %


Kennis van vastgoedbescherming en gebruiksovereenkomsten
Weging:5 %


Ervaring met SAP-registratie en –selectie
Weging:5 %


Ervaring met automatisering van werkprocessen
Weging:10 %
 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht