Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
2-1-2017 |
Einddatum |
31-12-2017 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
24 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
Wat ga je doen •het als projectleider aansturen van kleine aanpassingen in de openbare ruimte (eindverantwoordelijke);
•het controleren of een opdrachtnemer het werk conform het contract uitvoert;
•het controleren of een opdrachtnemer het werk conform geldende wet- en regelgeving uitvoert;
•bewaken van projecten op voortgang van tijd en kwaliteit;
•bewaken van het budget;
•het beoordelen van meer- minderwerk;
•het signaleren en rapporteren over uitvoeringsrisico’s en kansen tijdens de voorbereiding en uitvoering;
•het adequaat signaleren en bijsturen als de gevraagde (technische) kwaliteit niet geleverd wordt / kan worden;
•het houden van voortgangsoverleg inclusief het (laten) maken van de verslaglegging hiervan;
•het zorgen voor een goede overdracht van opdrachtnemer naar beheer bij afronding van een project;
•het communiceren met burger(s) of andere belanghebbenden inzake project vragen en of klachten tijdens de uitvoering;
•het afhandelen van meldingen en klachten van burgers over de openbare ruimte;
•het adviseren over beheerknelpunten aan de gebiedsmanagers en beheerders.
Wat neem je mee
Kerncompetenties •klantgerichtheid
•samenwerken
•resultaatgerichtheid
•zelfstandigheid
Functiegerelateerde competenties •politiek bestuurlijke sensitiviteit
•plannen en organiseren
•communiceren
•flexibiliteit
•probleem oplossend vermogen
•nauwkeurigheid
•kennis en ervaring met contractbeheersing
•ervaring in het gebruik van Microsoft office pakketten Word, Excel en Powerpoint;
•zowel schriftelijk als mondeling een zeer goede beheersing van de Nederlandse taal;
•overzicht en praktisch technisch inzicht;
Indicatief werk en denkniveau •technische MBO opleiding;
•werk en denkniveau HBO
•minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
Aanvullende informatie •taak toezichthouder+ (conform RAW systematiek)
Bij projecten in uitvoering houdt de toezichthouder toezicht op het uitvoeren van werken door de aannemer. De toezichthouder controleert of de uitgevoerde werken overeenkomen met het geen is omschreven in het werkbestek en de werktekening. Hij doet dit zowel als controle op de geleverde kwaliteit als ook de verwerkte hoeveelheden. Hierbij houdt de toezichthouder een dagrapport bij. De toezichthouder heeft een signalerende functie bij afwijkingen in de uitgangspunten van het bestek en de tekeningen. Bij onvoorziene omstandigheden beslist de toezichthouder over wijzigingen indien deze geen gevolgen hebben voor de uitgangspunten van het ontwerp. De toezichthouder is tijdens de uitvoering van de werken van de aannemer het eerste aanspreekpunt bij bewonersvragen of klachten in relatie tot de uitvoering van het werk. •taak voorbereiden en realiseren kleine aanpassingen.
De Toezichthouder+ krijgt kleine aanpassingen (werken tot circa € 50.000) op basis van een civiel of cultuurtechnische probleemstelling in de openbare ruimte. Deze moeten over het algemeen snel en pragmatisch opgelost worden. Hiervoor wordt een oplossing gezocht al dan niet met één of meerdere aannemers. De aannemers worden benaderd om de uitvoering af te prijzen. Daarna wordt op basis van de best passende aanbieding een opdracht gegeven en de uitvoering begeleid. In deze taak zijn de directievoerder en toezichthouder taken een gecombineerd onderdeel. •taak advies
|