Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
SRQ101116
 
Opdracht
Senior Medewerker Interne Dienstverlening, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-11-23 15:15
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Facilitair, ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 5-12-2016
Einddatum 3-3-2017
Optie tot verlenging ja
36
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging
Aanvraagreden opmerkingen Betreft een vacante functie.
Inhuur 3 tot 6 maanden, daarna mogelijkheid tot aanstelling (indien het beide partijen goed bevalt).


Het werk
De unit Interne Dienstverlening bestaat uit 4 verschillende taakvelden; Facility, Proces- en Informatie Management (PIM), Functioneel Beheer (FB) en het Bestuurssecretariaat. De unit is volop in beweging waarbij de taakvelden Facility, PIM en FB steeds verder integreren. 
In de omslag naar een digitale werkomgeving nemen informatievoorziening en functioneel beheer een steeds belangrijkere plaats in binnen de organisatie. Grote organisatiebrede veranderingen zoals digitalisering, implementatie zaakgericht werken en gegevensmanagement zorgen ervoor dat er steeds vaker een beroep wordt gedaan op de unit Interne Dienstverlening.

De unit beschikt naast een Unitleider over een drietal Senior Medewerkers die elk vanuit hun eigen expertise hun taken vervullen en daarnaast medewerkers adviseren op vakinhoudelijk gebied bij het uitvoeren van hun taken en fungeren als eerste aanspreekpunt voor de dagelijkse werkverdeling.

Door het vertrek van een collega, zijn we nu op zoek naar een Senior Medewerker die taken uitvoert op het snijvlak van functioneel beheer en informatievoorziening. Je bent eerste aanspreekpunt voor het team functioneel beheer (10 medewerkers). Je bent een ervaren spin-in-het-web die diverse werkzaamheden en verschillende inhoudelijke projecten kan uitvoeren. Het persoonlijke contact met de klant gaat je goed af. Het is voor jou geen probleem om op mensen af te stappen en je weet hoe je met tact en empathie een gesprek kan voeren.

Daarnaast beschik je over voldoende kennis van functioneel beheer (Bisl) en informatievoorziening en ben je op de hoogte van de landelijke ambitie om in 2020 volledig digitaal te werken. Werkervaring binnen de overheid is een pre.
Verder bent je enthousiast om in  veranderingen een trekkersrol te vervullen, waar nodig de unit binnen projecten te vertegenwoordigen of zelf de rol van projectleider te vervullen. Uiteraard kun je uitstekend communiceren zowel schriftelijk als mondeling, heb je ervaring met projectmatig werken en ben je goed in staat het belang van interne dienstverlening binnen de organisatie onder de aandacht te brengen. Daarnaast doe je voorstellen aan de afdelingsmanager Bedrijfsvoering en de Unitleider Interne Dienstverlening m.b.t. actuele zaken. 


Functie-eisen
Je beschikt over ervaring met projectmatig werken. Kennis van de gemeentelijke organisatie en haar werkprocessen is een pre. Je bent communicatief zeer vaardig zowel schriftelijke als mondeling, proactief, klant- en resultaatgericht en sterk in analyseren, luisteren naar de klant en proces-denken. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht