Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
935
 
Opdracht
Accountmedewerker, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-11-24 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Communicatie, Marketing
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

935

Aanvang

z.s.m.

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

32

Verloopt op

24-11-2016 09:00

 

Opdracht
Je zorgt voor het acquireren van nationale en internationale bedrijven, met als doel tuinbouw-gerelateerde bedrijven te werven voor vestiging – en business in Westland en daarmee het grootste glastuinbouwgebied ter wereld te versterken. Je volgt leads op en verbindt deze aan Westlandse bedrijven uit nieuwe relaties en je netwerk. Je signaleert trends en ontwikkelingen in de markt, en stemt deze intern af met de strategisch accountmanager.

Je onderzoekt welke (inter)nationale beurzen en evenementen interessant zijn en bereidt ze voor. Waar nodig ontwikkel je marketingmateriaal voor specifieke beurzen en evenementen. Opvolging van de opgehaalde leads gebeurt door mailings, social media, telefoon- en persoonlijke gesprekken. Behaalde successen en resultaten deel je online en offline. Ten grondslag aan de acquisitie ontwikkel  je in overleg met de grootste Westlandse bedrijventerreinen de FAQ, zodat je vragen van geïnteresseerde bedrijven direct kan beantwoorden en vervolgens snel kan schakelen.

Je levert een bijdrage aan het ontwikkelen van de marketingcommunicatie-aanpak en de ontwikkeling van materialen en middelen. De begeleiding en ontwikkeling van een nieuwe internationale website is ook één van je taken in samenwerking met de communicatie adviseur externe positionering.

Functie-eisen
Je bent ondernemend, denkt out-of-the-box, bent resultaatgericht en je hebt een pro-actieve aanpak. Je hebt goede communicatieve vaardigheden, spreekt naast Engels nog andere vreemde talen en bent ervaren op het gebied van  acquisitie. Werken bij het team “Ruimte, Economie en Duurzaamheid” betekent werken in een dynamische omgeving. Je hebt een HBO werk- en denkniveau, aangevuld met minimaal 5 jaar relevante ervaring en/of opleiding op het gebied van marketingcommunicatie, bij voorkeur Nima A en B. Een goed Westlands netwerk en kennis van het Westland zijn een pré.


Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 68,12 (schaal 10)


Gunningscriteria (weging)
2. HBO werk- en denkniveau, blijkend uit een afgeronde marketingcommunicatie-opleiding op minimaal HBO-niveau (15%)
3. Nima A, blijkend uit een afgeronde opleiding (15%)
4. Nima B, blijkend uit een afgeronde opleiding (15%)
5. Relevante kennis en minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 8 jaar, op gebied van marketingcommunicatie(15%)
6. Aantoonbare ervaring met Engels woord en geschrift (5%)
7. Aantoonbare ervaring met tweede of derde vreemde taal (5%)
8. Aantoonbare ervaring met acquisitie, blijkend uit relevante ervaring (15%)
9. Aantoonbare ervaring met het werken bij een gemeente (5%)
10. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10%)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

-Proactief

-Resultaatgericht

-Ondernemerschap

-Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht