Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
15-12-2016 |
Einddatum |
15-4-2017 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
21 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
21 uur per week gedurende 4 maanden, max. uurtarief € 60,--
Wat worden je belangrijkste taken?
De gemeente Moerdijk voert ondersteunende werkzaamheden uit (o.a. P&O en Financiën) voor de in het gemeentehuis gevestigde ICT-samenwerking. Met name voor die werkzaamheden zal je worden ingezet. Concreet gaat het om de volgende zaken:
-Het opstellen van het jaarverslag/jaarrekening 2016 van ICT ;
-Het adviseren en ondersteunen van ICT bij andere financiële onderwerpen;
-Daarnaast kun je worden ingezet voor de financiële advisering en ondersteuning van enkele afdelingen binnen de gemeentelijke organisatie, zoals m.b.t. beleidsadviezen en budgetcyclusonderdelen.
Wat vragen we van je?
HBO werk- en denkniveau. Ruime werkervaring in een middelgrote gemeente of een vergelijkbare organisatie op financieel-administratief terrein. Naast kennis van de regels in het BBV, van de financiële administratie, boekhouding en opstellen budgetcyclusdocumenten, zijn ook adviesvaardigheden en een goede taalbeheersing (o.a. voor het opstellen van het jaarverslag van ICT) vereist.
Eigenschappen die wij belangrijk vinden zijn: een pro-actieve en klantgerichte instelling, zelfstandig en in teamverband kunnen werken, nauwkeurig en planmatig werken, en communicatief en analytisch sterk. Wij vragen minimaal een afgeronde Hbo-opleiding op het gebied van financiën (bijvoorbeeld HBDO specialisatie Financiën of HEAO bedrijfseconomie).
Wat hebben we je te bieden?
Het betreft hier een tijdelijke opdracht van 21 uur per week voor een periode van 4 maanden. De mogelijkheid bestaat dat de opdracht daarna met 1 à 2 maanden wordt verlengd.
|