Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-1-2017 |
Einddatum |
30-4-2017 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
De functie
Als juridisch medewerker handhaving lever je een bijdrage aan beleidsontwikkeling en adviseer je zowel in- als extern toezicht & handhaving. De uitvoering wordt getoetst aan het voor het beleidsterrein
geldende kaders, besluiten, kwaliteitsnormen en protocollen. theoretische als maatschappelijke context van het beleid. Daarnaast:
· signaleer, volg en evalueer je ontwikkelingen op brede en complexe terreinen zoals omgevingsrecht, waaronder toezicht & handhaving.
· voer je procedures, richtlijnen en regelgeving uit in opdracht van de opdrachtgever binnen de genoemde jurische (beleids/beheer)terrienen
· vertegenwoordig en ondersteun je opdrachtgevers bij bezwaar- en beroepsprocedures met inbegrip van de hierbij behorende adviezen en
verweerschriften
· bewaak en bevorder je de samenhang van advies en uitvoering op de genoemde juridische (beleids)terreinen
· toets en evalueer je de naleving van kaders, richtlijnen en regelgeving op debovengenoemde juridische (beleids)terreinen
· volg en signaleer je ontwikkelingen, verzamel je informatie, verricht je onderzoek en adviseer je over de vertaling naar beleid, regelgeving en procedures.
Wij zoeken
een juridisch medewerker die:
· werkervaring heeft als juridisch medewerker binnen het vakgebied handhaving Wabo;
· in het bezit is van een relevante afgeronde jrudische HBO-/WO opleiding
· kennis en ervaring heeft met het functioneren van een bestuurlijke organisatie.
|