Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-1-2017 |
Einddatum |
1-1-2019 |
Optie tot verlenging |
Ja, 2 x 6 maanden tot uiterlijk 1 januari 2020 |
|
28 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Project |
Opdrachtomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor het projectmanagement gedurende de voorbereidings-, aanbestedings- en/of realisatiefase van een of meerdere vastgoedprojecten van het Rijksvastgoedbedrijf.
Als projectleider geef je leiding aan multidisciplinair ingerichte teams van professionals (zowel interne collega’s als extern ingehuurde specialisten) en realiseer je samen met hen diverse projecten in het kader van nieuwbouw, renovatie en/of instandhouding. Daarbij ligt het accent van de werkzaamheden niet op functionele aansturing, maar op de inhoudelijke coördinatie. Daarnaast maakt de voorbereiding, aanbesteding en realisatie deel uit van je takenpakket. Over de voortgang en de resultaten van de aan jouw portefeuille behorende projecten leg je periodiek verantwoording af aan het sectiehoofd van het Rijksvastgoedbedrijf.
Je voert, in overleg met het projectmanagementteam, zelfstandig overleg met de behoeftesteller/budgethouder, gebruikers, de gebouweigenaar en overige stakeholders. Tevens initieer en bewaak je de marktbenadering (aanbesteding). Je wordt hierbij ondersteund door collega’s van de afdeling Inkoop. Na realisatie van het project draag je het project over aan de beheersorganisatie. De projecten worden door heel Nederland uitgevoerd.
eisen en wensen zie inhuursite
|