Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ03177
 
Opdracht
Afdelingshoofd Vergunning en Handhaving
 
Sluitingsdatum
2013-07-09 16:37
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management, Openbare orde en veiligheid, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Opdracht informatie

 

 

Startdatum 1-9-2013
Einddatum 1-1-2014
Optie tot verlenging ja
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging
Aanvraag reden opmerkingen Het betreft een tijdelijke opdracht in verband met een eventuele aankomende organisatiewijziging.

 

 

 

Functie-inhoud

Als afdelingshoofd ben je verantwoordelijk voor het management, de coördinatie, de kwaliteitsbewaking en de integratie van taken en werkzaamheden binnen de afdeling. Je bewaakt de integraliteit van producten en diensten van de afdeling, rekening houdend met de wettelijke/gemeentelijke kaders en budgetten die aan de afdeling zijn toegewezen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de integrale beleidsontwikkeling en beleidsuitvoering van de gemeentelijke vergunnings- en handhavingsaangelegenheden en voor de integrale milieubeleidsontwikkeling en milieubeleidsuitvoering. Jij zorgt dat er een goede verbinding ontstaat tussen bestuur en medewerkers. Jouw dagelijks leidinggeven aan de afdeling samen met de coördinatoren leidt tot een optimale prestatie, inzet en ontwikkeling van de medewerkers. Van jou wordt verwacht met de medewerkers van de afdeling aan de slag te gaan om de kwaliteit van de dienstverlening naar een nog hoger plan te tillen. Hiervoor maak je een analyse en implementeert deze daaropvolgend.

Je ondersteunt en begeleidt het transitietraject naar de nieuwe organisatie-inrichting. Je hebt daarbij oog voor een goede inbedding van werkinhoud, werkprocessen, medewerkers en andere middelen.

 

Jouw profiel

Je beschikt over een academisch werk- en denkniveau met bij voorkeur een bedrijfs- of bestuurskundige opleiding, aangevuld met relevante ervaring in de publieke of dienstverlenende sector. Je hebt ruime affiniteit met het werkveld waaraan leiding wordt gegeven en je hebt minimaal 6 tot 8 jaar ervaring met leidinggeven in soortgelijke functies. Je bent gericht op het realiseren van de maatschappelijke effecten in een bestuurlijke context, je hebt ondernemerszin op het terrein van dienstverlening en je bent vaardig in de aansturing van het werk. Je bent een peoplemanager die door middel van coaching in staat is de medewerkers goed te begeleiden en in te zetten op hun kracht. Je bent samenwerkingsgericht, resultaatgericht en besluitvaardig en weet je opgebouwde visie op een heldere manier te vertalen naar de verschillende doelgroepen. Je hebt bij voorkeur ervaring met verandertrajecten die ingaan op inbedding van organisatie-elementen.

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 

 

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
- opleiding (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 3
- competenties (de mate waarin deze aansluiten op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 5
- relevante ervaring (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 7

 

 

 

Uren en werkdagen

36
Werkdagen Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht