Beschrijving
16-01-2017
30-06-2017
Ja, max 2 x 6 mnd.
36
De bedrijfsvoering van de Nationale Politie is volledig centraal georganiseerd vanuit het Politiedienstencentrum (PDC). Het PDC zet in op service, minder bureaucratie en een flexibele, effectieve dienstverlening. De collega in één keer goed helpen: daar draait het om.
In het kort behelst de opdracht: het ontwerpen en implementeren van ketensturing van de HR front - backoffice volgens click call face principe.
-Uitgaande van meerdere HR werkstromen.
-Inclusief sturing op dag en weekbasis en controlemechanisme op kwaliteit en voortgang.
-Inclusief definiëring van gewenst gedrag en leiderschap. Wat vraagt het naast heldere processen en systemen, van (zelf)sturing, aanspreken, feedback, etc.
-Inclusief proactieve levering van HR content (intranet) en HR kennis (kennisbank) vanuit backoffices.
-Koppeling van alle rollen binnen dit ketenproces aan functies binnen de HR teams.
-Afstemming van de implementatie op het in werking brengen van de HR teams op basis van hun Teamplannen.
De rol is dubbel: projectleider voor ontwerp en implementatie in opdracht van dienstleiding (met stuurploeg als gedelegeerd opdrachtgever) én trainer op gebied van Lean / continu verbeteren.
Resultaat: werkend proces van ketensturing op HRM dienstverlening op basis van Lean principes, rekening houdend met & voortbouwend op de grote verschillen in (Lean) ontwikkelfases van de teams binnen de dienst HRM , conform Click Call Face principe, met sturing op basis van KPI’s en borging van continu verbeteren.
Leidinggevende taken
Aansturing projectleden.
Voornamelijk binnen de Dienst HRM.
Project
WO werk-denk nivo
Lean Black Belt of Green Belt
Aantoonbare werkervaring met zowel de didactische rol (zoals coaching, training en on-the-job begeleiding van medewerkers in het kunnen toepassen van Lean)
Aantoonbare ruime werkervaring als projectleider met implementeren en realiseren van verbeteringen op operationeel en tactisch niveau bij voorkeur binnen het HR domein.
Aantoonbare kennis en ervaring opgedaan met het opzetten en/of doorontwikkelen en/of optimaliseren van een servicedesk of kcc volgens click call face principe.
Aantoonbaar kennis en ervaring met advies, begeleiding en implementatie van complexe verbeter- en veranderprocessen vanuit de LSS-filosofie en -methodieken.
Flexibel
Resultaatgericht
Initiatief
Organisatievermogen
Organisatiesensitiviteit
Goede communicatieve vaardigheden
Probleemanalyse
Systeemdenken
Samenbindend leiding geven
Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
30 % Aantoonbare kennis en ervaring met project en implementatie management bij verandertrajecten binnen bedrijfsvoering (bij voorkeur HRM). Geef een toelichting van een recente opdracht (en). Beschrijf de situatie en de complexiteit, motiveer de rol van de kandidaat, behaalde resultaten en het aandeel van de kandidaat hierin. De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Aan de hand van de toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (0 = slecht 2 = matig, 4 = matig/voldoende 6 = voldoende, 8 = goed en 10 = uitstekend). Puntenverdeling: 0 = 0/5 2 = 1/5 4 = 2/5 6 = 3/5 8 = 4/5 10 = 5/5 Een inhoudelijke / vaktechnische verificatie van dit criterium zal in de interview fase plaatsvinden.
25 %Aantoonbare recente kennis en ervaring opgedaan met het opzetten en/of doorontwikkelen en/of optimaliseren van een servicedesk of kcc volgens click call face principe. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Bij het ontbreken van deze informatie zullen de punten niet of gedeeltelijk worden toegekend. Geef een toelichting van opdracht. Beschrijf de situatie en de complexiteit, motiveer de rol van de kandidaat, behaalde resultaten en het aandeel van de kandidaat hierin. De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Aan de hand van de toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (0 = slecht 2 = matig, 4 = matig/voldoende 6 = voldoende, 8 = goed en 10 = uitstekend). Puntenverdeling: 0 = 0/5 2 = 1/5 4 = 2/5 6 = 3/5 8 = 4/5 10 = 5/5 Een inhoudelijke / vaktechnische verificatie van dit criterium zal in de interview fase plaatsvinden.
20 % Aantoonbaar ruime en recente kennis en ervaring met advies, begeleiding en implementatie van complexe verbeter- en veranderprocessen vanuit de LSS-filosofie en -methodieken Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Bij het ontbreken van deze informatie zullen de punten niet of gedeeltelijk worden toegekend Een inhoudelijke / vaktechnische verificatie van dit criterium zal in de interview fase plaatsvinden.
15 % Aantoonbare ervaring met het trainen, coachen en opleiden van mensen in LSS. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Bij het ontbreken van deze informatie zullen de punten niet of gedeeltelijk worden toegekend. Een inhoudelijke / vaktechnische verificatie van dit criterium zal in de interview fase plaatsvinden.
10 % Aantoonbaar in bezit van Lean certificering. Green Belt certificering: 3/5 punten Black Belt certificering: 5/5 punten Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Bij het ontbreken van deze informatie zullen de punten niet worden toegekend.
02-12-2016 00:00
07-12-2016 17:00
08-12-2016 23:59
12-12-2016 17:00
13-12-2016 00:00
15-01-2017 23:59
|