Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
SRQ101300
 
Opdracht
Klantmanager Sociale Zekerheid, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-12-15 13:39
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 2-1-2017
Einddatum 31-5-2017
Optie tot verlenging ja
32
Aantal posities 1
Aanvraag reden Project
Aanvraagreden opmerkingen Versterken van de uitstroom

 

Taken en resultaten
Biedt een brede dienstverlening die bestaat uit de algemene advies- en informatiefunctie, vraagverheldering, gerichte verwijzing naar  mogelijkheden tot het gebruik van voorzieningen en/of regelgeving.
Verzamelt gegevens, toetst de situatie van de klant  en neemt besluiten in het kader van sociale wet- en regelgeving.  
Overlegt met zowel relevante interne als externe instanties
Volgt ontwikkelingen en signaleert mogelijkheden voor procesverbeteringen binnen het vakgebied en komt hiervoor met concrete voorstellen.
Voert de regie over trajecten ter bevordering van de maatschappelijke verzelfstandiging van de individuele klanten. 
Leidt of neemt deel aan projectgroepen
Verricht overige voorkomende werkzaamheden.
Participeert binnen het proces rampenbestrijding.
 
 
 
Functieprofiel
Zelfstandigheid/verantwoordelijkheid/bevoegdheden
Verschillende keuzes en/of beslissingen zijn mogelijk binnen richt¬lijnen c.q. hoofdlijnen, maar de alternatieven en bijbehorende gevolgen moeten nadrukkelijk bekend zijn. Een afweging is noodzake-lijk om een goede beslissing te nemen. Afzonderlijke keuzes en beslissingen beïnvloeden elkaar in geringe mate. De werkzaamheden vereisen een eigen analyse, interpretatie, conceptie, optreden en/of aanpak.
 

Contacten
Contacten komen tot stand door bewuste keuze van de functiehouder. Gezagsverhoudingen n rolpatronen zijn beide contactpartijen veelal bekend. Contactpartijen moeten vaak overtuigd worden van het weder¬zijdse belang in verband met de moegelijkheid van belangentegenstel¬lingen die binnen de functie voor kunnen komen. Doel van het contact is onder meer het uitdragen, afstemmen en realiseren van de naleving van interpretaties van beleid, regelgeving, het maken van afspraken en eventueel te leveren diensten. De aard van de contacten is con¬structief en gericht op het verkrijgen van medewerking.
 

Functie-eisen (uitgedrukt in kwaliteit en kwantiteit)
HBO werk- en denkniveau.
1 jaar aanvullende relevante werkervaring
kennis van de wet- en regelgeving.
Voor competenties zie competentieprofiel
 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht