Opdracht informatie
Startdatum |
15-7-2013 |
Einddatum |
15-11-2013 |
Optie tot verlenging |
nee |
Aantal posities |
2 |
Aanvraag reden |
Anders |
Aanvraag reden opmerkingen |
Wegwerken achterstanden |
Kennis en vaardigheden
1. Kennis:
van relevante wet- en regelgeving en jurisprundentie op het gebied van sociale zekerheidswetgeving en sociale voorzieningen;
van het sociale zekerheidsbeleid, gemeentelijk beleid en vastgestelde werkprocessen;
van relevante richtlijnen en procedures;
van de sociale kaart.
2. Inzicht:
in de sociale actoren in de omgeving, bedrijven en instellingen;
in de algehele problematiek, ontwikkelingen en consequenties van cliënten en cliëntsituaties voor toekomstige trajecten.
3. Vaardigheid:
in het opstellen van rapportages;
in het bespreken en beoordelen van problemen;
in het begeleiden van (soms lastige) cliënten;
in het maken van (soms tegenstrijdige) afwegingen en nemen van beslissingen in relatie tot de cliënt en zijn situatie;
in het geven van adviezen en voorlichting.
Profiel informatie
Kandidaat moet een ervaring klantmanager Wwb zijn