Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Senior medewerker DIV bij Weener XL, 20 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-12-22 07:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 2-1-2017
Voltooiing opdracht: 16-5-2017
Optie verlenging: 4 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €40 per uur
Vakgebied: Administratief/secretarieel
Uren: 20 per week
Aantal FTE: 0,56
Type: Openbaar


Opdrachtomschrijving
 
Als senior medewerker DIV verricht je je werkzaamheden op de werkvloer in samenwerking met de doelgroep.

De functie
Begeleiden van de archief medewerkers, voortgangsbewaking en kwaliteitsbewaking archief, archiefdiensten draaien, vraagbaak archief, actueel houden en borgen naleving wet en regelgeving,procedure bewaking, werkinstructies bewaken, autorisaties bewaken, privacyregelment bewaken, vernietigingsprocedure uitvoeren, audit en SISA uitvoeren. Uitvoerende projectondersteuning van de projectleider digitaal p-dossiers.

Het team
Je werkt binnen het team P-administratie, bestaande uit medewerkers die behoren tot de doelgroep en ambtelijk medewerkers. Het team is verantwoordelijk voor alle administratieve en ondersteunende personele aangelegenheden voor de doelgroep, zoals de salarisadministratie voor de SW-medewerkers en andere medewerkers die in het kader van de participatiewet werkzaam zijn bij Weener XL. Daarnaast is het team verantwoordelijk voor het verstrekken van subsidies aan werkgevers.

De afdeling
Het team P-administratie maakt onderdeel uit van de afdeling Werk & Ontwikkeling binnen Weener XL. De afdeling Werk & Ontwikkeling heeft als kerntaak het ontwikkelen van mensen zodat zij de maximaal haalbare loonwaarde verzilveren. Dat kan door mensen individueel te laten werken of met een groepsgewijze aanpak in units Groen, Post & Logistiek en Vindingrijk. De afdeling is ook verantwoordelijk voor het benaderen van de werkgevers, stellen van diagnoses, begeleiden en ontwikkelen van de doelgroep, beoordelen van geschiktheid en eventuele aanpassing van werkplekken en het voeren van de personeelsadministratie. Tezamen met het team P-administratie bestaat de afdeling uit vijf teams en drie units



Kandidaatomschrijving

- HBO opleidingsniveau, werk en denkniveau

- LARM of LIZ

- 3-4 jaar ervaring (na afronding van de functiegerichte opleiding).

- goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;

- Betrouwbaar en integer

- Afspraak is afspraak

- Resultaatgericht kunnen werken

- Verantwoordelijkheid voor eigen gedrag willen en kunnen nemen

- Sterk in plannen, organiseren en controleren

- Het in stand houden van het project DSP (Documentair structuur plan.)

- Beheren van de rappellijst.

- Huidige procedures en processen in stand houden, d.m.v  onder andere arbeidstraining.


Eisen


minimaal opleidingsniveau
MBO diploma én LARM en/of LIZ. Moet blijken uit het CV


minimale werkervaring
3 jaar ervaring in vergelijkbare werkzaamheden en vergelijkbare projecten van gelijksoortige omvang hetgeen blijkt uit CV


minimale competenties
Plannen en organiseren Projectmatig werken Servicegericht Klantgericht Didactische vaardigheden (geduld, reflectie, begrip) Snel schakelen op inhoudelijke onderwerpen Empathisch Integer


Uurtarief
Het uurtarief is altijd inclusief reiskosten woon-werkverkeer maar exclusief BTW en exclusief kosten dienstreizen. Bij verlenging van de opdracht is GEEN verhoging van het tarief mogelijk met de volgende kanttekeningen: • In het geval u een CAO toepast dan mag verhoging van het tarief plaatsvinden naar aanleiding van een wijziging van de CAO lonen. • Indien geen CAO wordt gevolgd, dan mag jaarlijkse tariefverhoging plaatsvinden op basis van het CBS indexcijfer.


Gevraagde documenten
aanleveren na gunning
-Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument

-VOG


Gunningscriteria

Weging prijsdeel:20 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Geeft invulling aan de resultaat/outputverplichting door recente voorbeelden en praktijkcases hetgeen zal worden uitgevraagd tijdens de gesprekken. Verder is het belangrijk dat de medewerker goed past binnen het team en er een klik is.
Weging:25 %


Gewenste opleidingsniveau
HBO diploma juridische opleiding

-ja (10 %)

-nee (1 %)

Weging:10 %


Gewenste werkervaring
Aantoonbaar meer dan 6 jaar ervaring in vergelijkbare werkzaamheden en vergelijkbare projecten van gelijksoortige omvang hetgeen blijkt uit CV

-ja (10 %)

-nee (1 %)

Weging:10 %


Verdere gewenste werkervaring
Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijk of overheidsorgaan hetgeen blijkt uit CV

ja (5 %)

nee (1 %)

Weging:5 %


Ervaring in het begeiden van de doelgroep
Aantoonbare ervaring in het begeleiden van de doelgroep hetgeen blijkt uit CV

ja (20 %)

nee (1 %)

Weging:20 %


Compas
Aantoonbare ervaring met Compas hetgeen blijkt uit CV

ja (5 %)

nee (1 %)

Weging:5 %


Verseon
Aantoonbare ervaring met Verseon hetgeen blijkt uit CV

ja (5 %)

nee (1 %)

Weging:5 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht