Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-1-2017 |
Einddatum |
31-3-2017 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
20 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
De functie
Als juridisch medewerker handhaving lever je een bijdrage aan beleidsontwikkeling en adviseer je zowel in- als extern over juridische (beleids-) aspecten op het gebied van toezicht & handhaving. De uitvoering wordt getoetst aan het voor het beleidsterrein
geldende kaders, besluiten, kwaliteitsnormen en protocollen. theoretische als maatschappelijke context van het beleid.
Daarnaast:
· signaleer, volg en evalueer je ontwikkelingen op brede en complexe terreinen zoals omgevingsrecht, waaronder toezicht & handhaving.
· voer je procedures, richtlijnen en regelgeving uit in opdracht van de opdrachtgever binnen de genoemde juridische (beleids/beheers) terreinen
· vertegenwoordig en ondersteun je opdrachtgevers bij bezwaar- en beroepsprocedures met inbegrip van de hierbij behorende adviezen en verweerschriften
· bewaak en bevorder je de samenhang van advies en uitvoering op de genoemde juridische (beleids)terreinen
· toets en evalueer je de naleving van kaders, richtlijnen en regelgeving op de bovengenoemde juridische (beleids)terreinen
· volg en signaleer je ontwikkelingen, verzamel je informatie, verricht je onderzoek en adviseer je over de vertaling naar beleid, regelgeving en procedures.
Profiel eisen en wensen zie inhuursite
|