Beschrijving
Aanvraagnummer
|
977
|
Aanvang
|
9 januari 2017
|
Duur
|
6 maanden
|
Opleidingsniveau
|
MBO+
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
28
|
Verloopt op
|
02-01-2017 12:00
|
Opdracht
Als helpdeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor alle medewerkers op het gebied van ICT. Er wordt gewerkt met TOPdesk als registratietool. Onze helpdeskmedewerkers doen meer dan alleen callregistratie. Er wordt verwacht dat alle basale klantvragen m.b.t. werkplekondersteuning direct door de helpdeskmedewerkers opgelost kunnen worden. Daarnaast vindt er nauwe afstemming plaats met de tweede lijn. Helpdeskmedewerkers zijn aanwezig bij het automatiseringsoverleg en hebben een signaalfunctie richting de teamleider. De gemeente heeft rond de drienhonderd devices in beheer, telefoons (android en iOS), iPads en laptops. Daarnaast heeft elke medewerker een thin client waarmee ingelogd kan worden op onze Citrix omgeving. De thin clients zijn Windows8 embedded. Bij voorkeur willen wij de positie door een dame laten vervullen.
Knock-outcriterium
1. Beschikbaar op de maandag, dinsdag, woensdagochtend, donderdag, vrijdagochtend
Gunningscriteria (weging)
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als helpdeskmedewerker met de tool TOPdesk (35%)
3. Minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 3 jaar binnen een overheidsorganisatie (25%)
4. Basale kennis m.b.t. VMware en Citrix (10%)
5. Per 9 januari voor 28 uur inzetbaar (5%)
6. Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (25%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
-Representatieve uitstraling
-Uitmuntende communicatieve vaardigheden
-Flexibel
-Omgevingsbewust
-Servicegericht, dienstverlenende instelling
-Teamspeler
-Samenwerkingsgericht
|