Beschrijving
Opdrachtomschrijving
De afdeling Maatschappelijke Zaken is onder meer verantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende door de gemeente uit te voeren wetten en regelingen, zoals de Participatiewet, de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO) en de Jeugdwet.
Het team uitkeringsadministratie biedt hierbij ondersteuning aan de verschillende sub teams van de afdeling.
Binnen het team zijn momenteel 6 medewerkers werkzaam. Door extra taken is een vacature ontstaan.
Jouw rol
Als medewerker uitkeringsadministratie voer je onder andere de volgende werkzaamheden uit:
• Je ondersteunt de klantmanager bij complexe (her)berekeningen.
• Je fungeert als vraagbaak voor de klantmanager met betrekking tot het uitkeringssysteem.
• Je voert mutaties door naar aanleiding van mutatieformulieren, meldingen en rapportages.
• Je voert wijzigingen uit in hoogte van de uitkering die zonder rapportages verwerkt kunnen worden.
• Je beoordeelt aanvragen, stelt rapportages en beschikkingen op in het kader van minimaregelingen, bijzondere bijstand en individuele inkomenstoeslag.
• Je voert cliëntgegevens in en controleert deze.
• Je verwerkt rapportages en betalingen van WMO/jeugdwet.
• Je verricht werkzaamheden ten behoeve van de debiteuren administratie.
KandidaatomschrijvingWij vragen
• Minimaal een afgeronde MBO-opleiding.
• Ervaring in de functie van medewerker uitkeringsadministratie bij een gemeente is een pré 2-3 jaar.
• Kennis van de Sociale Wetgeving, in het bijzonder van de Participatiewet.
• Kennis van GWS4all/suite voor werk, inkomen, zorg en jeugd
• Je bent zelfstandig, accuraat, proactief, stressbestendig en een teamplayer.
Eisen
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
Motivatiebrief
aanleveren na gunning
Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
Sollicitatiegesprek Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De gevraagde eisen worden gecheckt. Er wordt gekeken hoe iemand zich presenteert.
Weging: 25 %
Kennis en ervaring 2- 3 jaar ervaring in de functie van medewerker uitkeringsadministratie bij een gemeente en kennis van de Sociale Wetgeving, in het bijzonder van de Participatiewet.Weging: 20 %
GWS4all/SuiteKennis van GWS4all/suite voor werk, inkomen, zorg en jeugd. Suite Weging: 35 %
|