Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
23-1-2017 |
Einddatum |
31-12-2017 |
Optie tot verlenging |
Ja, 7 x 1 jaar na initiële opdracht |
|
16 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
Functie-eisen
Kennis en ervaring
- Je beschikt over WO werk- en denkniveau
- Je hebt kennis van het inkoopproces met een specialisatie.
- Je hebt aantoonbare ervaring met planstudieprojecten en Tracéwetprocedures.
- Je hebt aantoonbare kennis van UAV-GC, ARBIT/ ARVODI, EMVI, ISO 9001, SCB, assetmanagement.
- Je hebt basiskennis van risicomanagement, SE, projectbeheersing, kwaliteitsnormering, relevante contractmodellen (waaronder D&C, prestatiecontracten, ingenieursdienstencontracten)
en aanbestedingswetgeving.
- Je hebt ervaring als leadauditor en met systeem en procestoetsen.
- Je hebt kennis van de werkwijze aanleg en onderhoud in relatie tot het eigen werk.
- Je hebt kennis van de van toepassing zijnde informatiesystemen.
- Je hebt relevante ervaring (indicatief 3-5 jaar) op het gebied van inkoop- of contractmanagement waaronder toets coördinatie, wijzigingenbeheer, opstellen
prestatieverklaringen en voortgangsbewaking.
- Je hebt adviseuropleiding of aantoonbare ervaring op het gebied van advisering.
- Je hebt vakinhoudelijke opleidingen op gebied van inkoop en contracten.
- Je hebt de opleiding gericht op het IPM model en (IPM) rolspecifieke opleiding.
Meeste essentiële competenties
- Je bent resultaatgedreven, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend.
- Organisatiesensitiviteit
- Netwerkvaardigheid
- Analyserend vermogen
- Klantgerichtheid
- Communicatief vaardig
- Werk zowel zelfstandig als in teamverband
|