Beschrijving
Overige informatie:
Duur : Inhuurperiode tot 31 maart 2017 & optie tot verlenging.
Beschikbaarheid: 36 uur per week beschikbaar en in de avonden en weekenden.
Factuurtarief : factuurtarief inclusief reiskosten aanbieden.
Factuurtarief Uitzend- / Detacheringsbureau : Het salaris voor de functie bedraagt minimaal € 2.120,- en maximaal € 3.106,- per maand (salarisschaal 7) op basis van een 36-urige werkweek.
Max uurtarief : € 35,-
Wegingsfactor : 70% Kwaliteit / 30% Tarief.
Plaatsingsdatum : 23-1-2017 14:00.
Sluitingsdatum 30-1-2017 12:00 uur.
Aangeboden kandidaat moet een VOG kunnen overleggen.
Functieomschrijving
De interim medewerker Klantenservice is verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen suggesties en klachten die binnenkomen via alle verschillende communicatiekanalen. De interim medewerker is verantwoordelijk in het verhogen van de reizigerstevredenheid. Daarnaast verstrekt hij/zij informatie over alle OV-producten, OV-service en geeft passend advies over de reisproducten die de reiziger bij GVB kan afnemen. Hierdoor draagt hij/zij bij aan het verhogen van de omzet m.b.t. verkoop van reisproducten. De interim medewerker Klantenservice beoordeelt vragen en klachten en verricht zo nodig onderzoek en informeert de reiziger over de bevindingen en draagt zo zorg voor de afhandeling. Daarnaast fungeert hij/zij voor de reiziger als eerste aanspreekpunt voor vragen, klachten die nog in behandeling zijn. De interim medewerker Klantenservice zorgt ervoor dat alle binnenkomende vragen, klachten en mutaties vast worden gelegd in de daarvoor beschikbare administratieve systemen en bewaakt termijnen en het proces van afhandeling en kan hiervan overzichten genereren vanuit het systeem.
Functie-eisen
Minimaal in het bezit van een relevante afgeronde MBO opleiding (niveau 4) of HBO denk- en werkniveau ervaring met zakelijk klantcontact (B2B): vraag en klachtafhandeling via de volgende kanalen telefonisch, schriftelijk/mail, (klantgericht corresponderen) en ook Social Media. Ervaring binnen een frontoffice en/of backoffice (administratief) is een must. In de communicatie is hij/zij in staat goed te luisteren, toont eigenaarschap, is leergierig en weet goed met veranderingen om te gaan, weet zich in te leven in de reiziger en kan zich zowel mondeling als schriftelijk goed uitdrukken. Ook beheerst hij/zij de Engelse taal goed in woord en geschrift. Uiteraard kan de interim medewerker klantenservice goed werken met alle gangbare Windows Office pakketten en heeft kennis en ervaring met klantregistratiesystemen en/financiële systemen (pre is Trinicom en SAP). Verder is de interim medewerker Klantenservice een enthousiaste, optimistische en energieke persoonlijkheid en straalt dit uit op de omgeving. Kenmerken als reiziger gedreven, efficiënt, betrouwbaar, dienstverlenend, probleemoplossend vermogen, stressbestendig, kwaliteit gericht en integer, zijn sleutelwoorden.
Ook beschikt de interim medewerker Klantenservice over de volgende competenties:
- Flexibel;
- Stressbestendig;
- Klantgericht;
- Oplossingsgericht en positief kritisch;
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
- Samenwerken;
- Verantwoordelijk;
- Assertief;
- Resultaatgericht.
Startdatum inzet 1-2-2017
Einddatum inzet 31-3-2017
Uren per week 36,00
Sluitingsdatum voor vragen 25-1-2017 17:00
Einddatum publicatie op marktplaats 30-1-2017 12:00
|