Beschrijving
|
|
Publicatiedatum |
12-07-2013 |
Dienstverband |
24 |
|
|
Werk/denkniveau |
HBO |
Verloopdatum |
17-07-2013 12:00 |
Aanvang |
1 augustus |
|
Duur |
3 maanden (optie tot verlening) |
Opdracht
- je verstrekt financiële informatie, signaleert omtrent budgetbewaking en verzamelt relevante gegevens ten aanzien van de producten binnen de afdeling Samenleving;
- je hebt kennis van het subsidiebeleid;
- je stelt de IC-rapportage op;
- je stelt adviezen en notities op ten behoeve van de gemeentebegroting;
- je stemt de tijregistratie en de wekplannen van de medewerkers op elkaar af, zorgt dat medewerkers conform de werkplannen kunnen tijdschrijven, zowel inhoudelijk als begroot aantal uren;
- je beheert tussenrekeningen, stelt liquiditeitsprognoses op, analyseert en rekent de formatieruimte van de afdeling door.
Gunningscriteria (weging)
- Afgeronde bedrijfseconomische opleiding HBO (20%)
- Minimaal 5 jaar ervaring in de laatste 8 jaar als bedrijfsvoeringsmedewerker binnen een gemeente (40%)
- Gespecialiseerd in Excel (10%)
- uurtarief tussen € 45,-- en € 70,-- (30%)
Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken
- communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling;
- zelfstandigheid;
- kritisch;
- flexibel;
- samenwerken.
Tijden de gesprekken zal de kandidaat worden beordeeld op zijn/haar competenties.
Ranking
Op basis van de reacties wordt een ranking opgesteld. Degene met een 100% score eindigt bovenaan. Bij gelijke score wordt er gerangschikt op het uurtarief.
Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 10 .
Benodigd aantal professionals
Eén.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: woensdag tot en met vrijdag (voorstel)
Planning
Een gesprek bij de gemeente is ingepland voor donderdag 18 juli 2013 vanaf 15.00 uur. De kandidaat dient beschikbaar te zijn.
|