Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
interim Medewerker Wederverkoop en Beheer, 36u/w
 
Sluitingsdatum
2017-02-07 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Startdatum inzet 20-2-2017 
Duur: 6 weken + verlenging
Uren per week 36,00
 
 
Coördinatie:
-  Fungeert als contactpersoon tussen GVB en wedeverkopers/instellingen
- Zorgt voor levering en facturering van GVB- vervoersbewijzen aan wederverkopers
- Behandelt klachten over werking AVM’s(Add Value Machines) en zorgt voor oplossingen
- Je rijdt halve dag p.wk. met een collega mee om de defecte kaarten op te halen op diverse locaties; deze behandel je direct verder af op kantoor
- Je zoekt operationele afstemming met externe partijen en intern met de financiële afdeling en klantenservice.
 
Vergoeding en contractbeheer:
- Verzorgt de maandelijkse commissies en jaarlijkse vergoedingen aan wederverkopers
- Verzorgt contractbeheer met wederverkopers
 
Bestellingen en administratie:
- Verwerkt en administreert bestellingen van wederverkopers en instellingen mbt vervoersbewijzen
- Verwerkt retour gestuurde vervoersbewijzen in het SAP systeem
 
Competenties:
- Betrouwbaar;
- Klantgericht;
- Denken in oplossingen;
- Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid;
- Samenwerken;
- Administratieve vaardigheden.
 
Functie-eisen 
Voor deze functie zoeken wij iemand op MBO4+/HBO niveau (bijv. Financieel/Administratief). Je beschikt over een uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift en van het gehele Office pakket. Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als administratief medewerker en ervaring als klantenservice medewerker, hebt relevante levenservaring, een brede algemene ontwikkeling en goede sociale vaardigheden. Je bent geïnteresseerd om je te verdiepen in de inhoud. Je staat stevig in je schoenen en herkent jezelf in de volgende criteria:
- grote mate van integriteit klantgerichtheid;
- evenwichtig, zelfstandig en zelfverzekerd;
- inzicht en groot gevoel voor samenwerking;
- communicatief sterk;
- accuraat en organisatorisch;
- representatief;
- je houdt overzicht en het hoofd koel in drukke tijden (stressbestendig);
- je bent flexibel, geen 9 tot 5 mentaliteit;
- je ben proactief, ondernemend en kan goed prioriteiten stellen;
- sterk dienstverlenend;
- plezier in samenwerken.
 
Type opdrachtgever
Overige
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht