Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
014735
 
Opdracht
Functioneel beheerder Topdesk
 
Sluitingsdatum
2017-02-03 07:42
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
13-03-2017
12-09-2017
3 x 6 maanden
20 uur


Opdracht omschrijving
De afdeling I&A is de professionele dienstverlener op de terreinen van informatiedienstverlening en informatietechnologie. De afdeling zorgt ervoor dat elke medewerker van de provincie zich m.b.v. ict-middelen onbelemmerd kan richten op de uitvoering van zijn of haar kerntaak en adviseert de provinciale organisatie bij het automatiseren van processen en bij het samenstellen en beheren van data- en/of gegevensverzamelingen.

Bij de afdeling I&A is het team AB (Advies en Beleid) de frontoffice voor de klant (directie en afdelingsmanagers). Het team zorgt voor adviezen bij IT-vragen en voert de projectleiding uit van grote en middelgrote IT-projecten. Daarnaast is het team  verantwoordelijk voor beleid, kaders en architectuur op het gebied van ICT en informatiedienstverlening. Ook is AB verantwoordelijk voor het beheren van de ITIL-processen, waarop de werkwijze van de afdeling is gebaseerd.

Voor het team I&A/AB zijn we op zoek naar een ervaren functioneel beheerder die ons team komt versterken.



Als functioneel beheerder ben je verantwoordelijk voor het beheren, configureren en onderhouden van de applicatie Topdesk met de bijbehorende interface(s), waardoor deze zo optimaal mogelijk blijft aansluiten bij het bedrijfsproces.

Je analyseert problemen, wanneer nodig in overleg met collega’s en waar mogelijk worden deze intern opgelost. Lukt dit niet intern dan coördineer je de actie richting de leverancier.


Taken en verantwoordelijkheden:

-Het ondersteunen van gebruikers (tweedelijns vragen) en/of key-user;

-Het (mede-)aansturen van de ICT-Leverancier;

-Coördineren bij applicatieupdates;

-Beheren van bedrijfsinformatie;

-Beheren van wijzigingsvoorstellen;

-Het specificeren van requirements (eisen/vereisten, functionele specificaties);

-Afstemmen geautomatiseerde en niet-geautomatiseerde informatievoorziening;

-Organiseren van (acceptatie-)testen;

-Bijdragen aan de invoering van Topdesk binnen de gebruikersorganisatie;

-Het organiseren en voorzitten van gebruikersoverleggen.


Eisen

Beschikbaarheid
Externe is inzetbaar vanaf 13 maart 2017 tot en met 12 september 2017 voor maximaal 20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 3 maal een periode van 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Indien het CV (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het CV is in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit ZAL leiden tot uitsluiting. Externe is de afgelopen twee jaar niet in dienst geweest van provincie.

Externe beschikt aantoonbaar over minimaal een HBO werk- en denk niveau op het gebied van IT, opgedaan door een combinatie van een afgeronde HBO opleiding met minimaal 5 jaar relevante ervaring in de IT, of een afgeronde MBO opleiding met minimaal 10 jaar relevante ervaring in de IT. Benoem de naam van de opleiding, de plaats en het afstudeerjaar. Benoem ook in welke rol en in een concrete beschrijving hoe de gevraagde werkervaring is opgedaan.
 
Externe heeft aantoonbaar ervaring als functioneel beheerder van Topdesk enterprise, met minimaal versie 5 of hoger. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting de ervaring waaruit blijkt dat u aan deze eis voldoet.


Gunningscriteria
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 30 %
Gewicht van kwaliteit : 70 %

Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top 3 van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

40 % Externe heeft aantoonbaar kennis van en ervaring met Topdesk versie 5.6. Uit de beantwoording op deze vraag blijkt dat Externe kennis heeft van en ervaring heeft met Topdesk versie 5.6 (10 punten). Geen kennis van en ervaring met Topdesk 5.6 (0 punten).
40 % Externe beschikt aantoonbaar over ervaring binnen het IT vakgebied bij of voor een overheidsorganisatie, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. Externe kan tenminste 3 projecten/opdrachten beschrijven waaruit ervaring blijkt binnen het IT vakgebied bij of voor een overheidsorganisatie (10 punten) Externe kan 2 projecten/opdrachten beschrijven waaruit ervaring blijkt binnen het IT vakgebied bij of voor een overheidsorganisatie (6 punten) Externe kan 1 project/opdracht beschrijven waaruit ervaring blijkt binnen het IT vakgebied bij of voor een overheidsorganisatie (4 punten) Externe kan geen project/opdracht beschrijven waaruit ervaring blijkt binnen het IT vakgebied bij of voor een overheidsorganisatie (0 punten)
20 % Externe heeft aantoonbaar ervaring met het presenteren voor en het opleiden van gebruikers, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. Externe kan tenminste 3 projecten/opdrachten beschrijven waaruit ervaring blijkt met het presenteren voor en het opleiden van gebruikers (10 punten) Externe kan 2 projecten/opdrachten beschrijven waaruit ervaring blijkt met het presenteren voor en het opleiden van gebruikers (6 punten) Externe kan 1 project/opdracht beschrijven waaruit ervaring blijkt met het presenteren voor en het opleiden van gebruikers (4 punten) Externe kan geen project/opdracht beschrijven waaruit ervaring blijkt met het presenteren voor en het opleiden van gebruikers (0 punten)


Gunningscriterium Prijs
Minimaal: € 60,00
Maximaal: € 80,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Competenties te toetsen in interviewfase

Tijdens het interview worden de volgende persoonlijke competenties getoetst:

-Resultaatgericht

-Communicatief vaardig

-Klantgericht

-Zorgvuldig / nauwkeurig

-Flexibel gedrag


De Externe wordt per competentie beoordeeld. Indien de Externe aan de competentie voldoet, krijgt de Externe de daarvoor genoemde punten. Bij elke competentie worden de volgende beoordelingsopties aangehouden:

• Voldoet (nagenoeg) volledig aan competentie - 10 punten

• Voldoet voldoende aan competentie - 5 punten

• Voldoet omvoldoende aan competentie - 0 punten

In totaal zijn er vijf (5) competenties. De Externe  kan op deze vraag daardoor maximaal 50 punten scoren.



Interviewfase


Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op het (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op woensdag 22 februari 2017. Gelieve hier rekening mee te houden.

De score uit de schriftelijke beoordeling maakt in principe geen onderdeel uit van de score die leidt tot het voornemen tot gunning. Iedere bij de interviewfase betrokken Leverancier begint in principe weer bij nul en heeft in de interviewfase  gelijke kansen. Uitzondering hierop is in het geval meerdere Externen in de interviewfase  gelijk scoren, dan zal de score op kwaliteit uit de schriftelijke beoordeling doorslaggevend zijn voor de Gunningsbeslissing.

In de voorgaande alinea wordt de term “in principe” gebruikt, aangezien Provincie Gelderland zich uitdrukkelijk het recht voorbehoudt om een Externe tijdens het interview vragen te stellen over het voldoen aan de eisen en over de antwoorden die Inschrijver/Externe heeft gegeven op de verschillende kwalitatieve (sub)gunningcriteria.

Indien Provincie Gelderland van mening is dat de Externe op basis van de antwoorden op voorgenoemde vragen een vertekend beeld heeft gegeven van zijn ervaring/kwaliteiten en aldus feitelijk  niet aan de eisen voldoet dan wel een zodanige lagere score op de kwalitatieve (sub)gunningcriteria had dienen te krijgen, dat hij op basis van hetgeen  in de Offerteaanvraag daaromtrent is vermeld, niet had mogen worden uitgenodigd voor de interviewfase, zal Provincie Gelderland de  Externe uitsluiten van gunning van de Opdracht.

In dat geval heeft Provincie Gelderland het recht maar niet de verplichting om een andere Externe uit te nodigen voor een interview, die na wijziging van de rangorde daarvoor in aanmerking zou komen.

De interviews worden uitgevoerd door medewerkers van Provincie Gelderland. Deze personen beoordelen de Externe op basis van de hieronder genoemde  persoonlijke competenties. De beoordeling van het interview leidt tot de rangorde die bepaalt welke Leverancier het voornemen tot gunning ontvangt. Deze Leverancier heeft uiteindelijk de beste prijs-/kwaliteitsverhouding en komt daarmee in aanmerking voor voorlopige gunning van de Opdracht. Indien in de Opdracht een inhuurbehoefte van meer dan 1 persoon wordt gevraagd worden de best scorende Externen uit de interviewfase geselecteerd.


Opleidingen en diploma's

Indien bij de (sub) gunningcriteria kwaliteit gevraagd wordt naar afgeronde opleidingen, dan dient een kopie diploma en/of certificaat te worden toegevoegd aan de aanvraag. Kunnen Externen dit niet aantonen (op het moment dat hierom wordt gevraagd), dan is definitieve afwijzing het gevolg.

 

Planning

02-02-2017 00:00
08-02-2017 23:59
09-02-2017 23:59
15-02-2017 23:59
16-02-2017 00:00
02-03-2017 23:59
 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht