Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ02619
 
Opdracht
2e Lijns Supportmedewerker
 
Sluitingsdatum
2013-07-18 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdracht informatie

 

 

Startdatum 23-7-2013
Einddatum 31-10-2013
Optie tot verlenging ja
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vakantie / verlof

 

 

 

Profiel informatie

 

 

   
 
Wij zoeken op de korte termijn iemand die voor ons tweedelijns ICT werkzaamheden kan oppakken tijdens de vakantie periode t/m oktober.

Werkzaamheden zijn:

Het inboeken van incidenten

Deze beoordelen op categorie en prioriteit

Zelf oplossen van incidenten dmv Topdesk, Windows AD, RES Workspace manager, Citrix console.

Verzamelen van de nodige informatie om incident te kunnen routeren naar specialisten

Werkplek ondersteuning zowel in Gouda als in Waddinxveen

Ondersteuning voor leveranciers bij problemen met soft- / hardware.

Affiniteit hebben met Apple producten

Communicatief vaardig en een echte teamplayer

Kandidaat is in staat verbanden te leggen 

 

 

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 

 

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Kandidaat is woonachtig binnen een maximum reisafstand is 10km Ingeschakeld  
Minimaal afgeronde HBO/Universitaire ICT gerelateerde ICT opleiding Ingeschakeld  
Kandidaat dient de gehele periode 100% beschikbaar zijn (niet nog op vakantie moeten) Ingeschakeld  
Kandidaat is in het bezit van een rijbewijs Ingeschakeld  
Kennis van Topdesk, Windows AD, RES Workspace manager of Citrix console. Itil en Prince 2 is een pré Niet ingeschakeld 2

 

 

 

Uren en werkdagen

36
Werkdagen Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht