Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
10-4-2017 |
Einddatum |
2-8-2017 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
27 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Bevalling / zwangerschap |
Aanvraagreden opmerkingen |
Vervanging zwangerschapsverlof |
Wij zijn op zoek naar een aanpakker die productie- en klantgericht werkt en gewend is een grote caseload te draaien. Verder zoeken wij iemand die de volgende kennis, kunde en ervaring heeft:
Je bent iemand met een HBO werk- en denkniveau.
Je bent bekend met het automatiseringssysteem SSD (Suites voor het sociaal domein).
Je hebt ruime ervaring in het afhandelen en verwerken van aanvragen levensonderhoud en bijzondere bijstand, heronderzoeken, mutaties, beëindigingen, terugvorderingen en het beoordelen van waarschuwing / boete op grond van de PW;
Je bent goed op de hoogte van de relevante wet- en regelgeving.
Je hebt een zakelijke opstelling maar verliest de belangen van de klant hierbij niet uit het oog. Eventuele probleemsituaties rondom een klant weet je integraal te benaderen. Je legt hierbij makkelijk contact met de mensen die je nodig hebt.
Daarnaast hechten wij veel waarde aan fraudealertheid.
Je beschikt over onderhandelingsvaardigheid en goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
De volgende taken horen bij de functie klantmanager sociale zaken (inkomen)
Je informeert en begeleidt klanten van sociale zaken van begin tot eind op het gebied van rechtmatigheid.
Je draagt de verantwoordelijkheid voor aanvragen levensonderhoud en bijzondere bijstand.
Daarnaast voer je heronderzoeken, mutaties, beëindigingen, terugvordering en maatregel- en boetebeoordeling uit.
Je bent verantwoordelijk voor je eigen klantenbestand.
Je adviseert over het gemeentelijk minimabeleid en zorgt ervoor dat de klanten krijgen waar ze recht op hebben.
Je stelt rapportages en beschikkingen op en registreert correct in GWS.
Met betrekking tot probleemsituaties zoek je samen met de klant naar een integrale oplossing. Je zoekt hierbij naar de vraag achter de vraag.
|