Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
000967
 
Opdracht
Projectondersteuner Inhuurdesk (3 FTE)
 
Sluitingsdatum
2017-03-03 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Personeel en organistatie, Management support
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
24-04-2017
31-12-2017
In overleg
32 - 36 uur


 

De Inhuurdesk Politie houdt zich primair bezig met de inhuur van extern personeel van A – Z.
De afdeling bestaat totaal uit 9 medewerkers; 4 recruiters, 2 administratieve -en 3 backoffice medewerkers en een teamcoördinator.

I.v.m. toenemende drukte zijn wij op zoek naar 3 projectondersteuners die naast de administratieve taken ook ondersteuning kunnen bieden bij nieuwe en lopende projecten. 

De Inhuurdesk valt onder de afdeling IDU. Deze afdeling In-, Door- en Uitstroom (IDU) van de Dienst HRM van het Politiedienstencentrum (PDC) en zorgt ervoor dat de juiste persoon op het juiste moment op de juiste plaats zit. Concreet betekent dit dat IDU leidinggevenden adviseert en faciliteert om een (externe) vacature/aanvraag te vervullen.  

Het werken op de Inhuurdesk is veelzijdig (geen dag is hetzelfde) maar kan ook erg druk zijn. Inhuur van extern personeel kent korte deadlines en veel verschillende taken die in een relatief korte periode moeten worden opgepakt.

De inhuurdesk maakt momenteel een groei door, maar ook een professionaliseringsslag in het kader van effecientie en informatievoorziening. De nadruk ligt met name op het effecienter inrichten van processen op het gebied van contractverlengingen, opzeggen van contracten, het factureringsproces en het ondersteunen van de recruiters. Ook zullen er nieuwe processen ingericht moeten worden.

Daarnaast is een belangrijk onderdeel van de rol het bieden van administratieve ondersteuning m.b.t. inkomende vragen telefonisch als per mail en overige administratieve taken.  

 


Het bieden van administratieve ondersteuning ten behoeve van diverse projecten. 



De projectondersteuners zijn in een ondersteunende rol mede verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning op het gebied van administratieve werkzaamheden waar nodig enerzijds en is daarnaast ook administratief betrokken in complexe (organisatorisch) projecten. Tevens is hij/zij verantwoordelijk voor de administratieve implementatie van de oplossingen.

 

-Goede kennis en ervaring met Word en Excel

-Ervaring met projectondersteuning

-Assisteren van de backoffice / recruitment




Geen 



Intern met collega's
Extern met leveranciers / ZZPérs




Inzet is op projectmatige basis 



-Minimaal een afgeronde opleiding HAVO, VWO 


-Kennis van en ervaring met: MS Office (Word, Outlook en Excel)

-Minimaal 2 jaar werkervaring als administratief medewerker / ondersteuner.

-Kennis van en ervaring met administratieve processen (bvk in een grote organisatie)

-Ervaring op een HR afdeling / Inhuurdesk in een administratieve rol is en / of ervaring met personeelsdossiers is een pre

-Bij voorkeur ervaring in een soortgelijke rol


Competenties

-Betrokken en gemotiveerd,

-Flexibel en tegelijkertijd geconcentreerd en volhardend,

-Enthousiast, maar ook accuraat, nauwkeurig en zorgvuldig,

-Beschik je over een representatieve en professionele uitstraling,

-Heb je gevoel voor verantwoordelijkheid en kwaliteit van werken

-Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift



Prijs (eisen)
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Minimaal 2 jaar werkervaring als administratief medewerker / ondersteuner in een grote organisatie (500+ medewerkers) is een eis en moet duidelijk zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem waar de werkervaring is opgedaan, geef een omschrijving van de functie (wat jouw rol was) en benoem de periode (dd-mm-jj)

Minimaal een afgeronde opleiding HAVO, VWO, MBO, is een eis en moet duidelijk zijn benoemd in het CV van de kandidaat. De winnende inschrijver moet binnen 7 kalenderdagen een kopie van het diploma kunnen overleggen. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde certificering beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.



Gunningscriteria (wensen)
20 %  Kennis van en ervaring met administratieve processen (bvk in een grote organisatie, 500+ medewerkers). Motiveer de rol van de kandidaat, de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj), en geef een situatieschets waaruit bovenstaande ervaring blijkt. Geef een beschrijving van een recente opdracht (en). De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (0 = slecht 2 matig, 2 tot 4 = matig/voldoende, 6 = voldoende, 8 = goed en 10 = uitstekend). Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden. Alleen een verwijzing naar het CV is niet voldoende en zal geen punten genereren. Puntenverdeling: 0 = 0/5 2 = 1/5 4 = 2/5 6 = 3/5 8 = 4/5 10 = 5/5

60 % Ervaring op een HR afdeling / Inhuurdesk in een administratieve rol is en / of ervaring met personeelsdossiers is een wens. Motiveer de rol van de kandidaat, de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj), en geef een situatieschets waaruit bovenstaande ervaring blijkt. Geef een beschrijving van een recente opdracht (en). De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (0 = slecht 2 matig, 2 tot 4 = matig/voldoende, 6 = voldoende, 8 = goed en 10 = uitstekend). Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden. Alleen een verwijzing naar het CV is niet voldoende en zal geen punten genereren. Puntenverdeling: 0 = 0/5 2 = 1/5 4 = 2/5 6 = 3/5 8 = 4/5 10 = 5/5

20 % Kennis van en ervaring met: MS Office (Word, Outlook en Excel) is een wens. Benoem in de toelichting waar de ervaring met bovenstaande producten is opgedaan, en hoe lang ermee gewerkt is. Geef bij Excel aan welke ervaring de kandidaat hier precies mee heeft. Onze voorkeur gaat uit naar een kandidaat die goed met Excel overweg kan, denk aan het kunnen maken van rapportages e.d. De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (0 = slecht 2 matig, 2 tot 4 = matig/voldoende, 6 = voldoende, 8 = goed en 10 = uitstekend). Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden. Alleen een verwijzing naar het CV is niet voldoende en zal geen punten genereren. Puntenverdeling: 0 = 0/5 2 = 1/5 4 = 2/5 6 = 3/5 8 = 4/5 10 = 5/5


Planning
22-02-2017 00:00
24-02-2017 10:00
24-02-2017 23:59
03-03-2017 10:00
06-03-2017 00:00
17-04-2017 23:59
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht