De management assistent is verantwoordelijk voor de uitvoering van de volgende taken in de deelprojecten Midoffice en I-Netten.
Taken van de management assistent:
- Het plannen organiseren en faciliteren van de verschillende project vergaderingen en (deelproject)overleggen met de subwerkgroepen, leveranciers applicatiebeheerders en andere betrokkenen.
- Het ondersteunen van de deelprojectleider in de vorm van agendabeheer en ad hoc werkzaamheden.
- Het inplannen opleidingen
- Het verslaan van vergaderingen.
- Het coördineren en bewaken van de volledigheid van de aan het projectdossier
- Het administreren van de offertes, contracten en opdrachtverstrekkingen.
- Het bijdrage leveren aan de communicatie vanuit het deelproject
- Daar dit een projectfunctie betreft behoort bereidheid tot uitbreiding van het taken pakket gedurende het project tot de mogelijkheden.
Voor deze opdracht geldt een proeftijd van 2 maanden en een opzegtermijn van 1 maand.
Minimaal afgeronde MBO opleiding secretariele richting of vergelijkbaar. |
 |
8 |
Minimaal 2 jaar werkervaring in een ondersteunende functie binnen een gemeente. |
 |
10 |
Kennis van gemeentelijke ICT |
 |
6 |
Aantoonbare werkervaring binnen projecten. |
 |
8 |
Kandidaat is niet afhankelijk van ICT leveranciers |
 |
|
Uren en werkdagen
|
24 |
Werkdagen |
Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag |