Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1086
|
Aanvang
|
april 2017
|
Duur
|
6 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
1 maal 6 maand(en)
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
24
|
Verloopt op
|
22-03-2017 09:00
|
Opdracht/aard van de werkzaamheden
De werkzaamheden worden verricht ten behoeve van het team Functioneel beheer. De gemeente is op zoek naar een functioneel beheerder die IT begrijpt én de verbinding met de gebruiker kan maken. Een teamplayer met oog voor resultaat. Het betreft het Financiële pakket Key2Financiën (K2F) en de bijbehorende modules, zoals WBU, Kredietbewaking en Inkoop van de leverancier Centric. K2F wordt gebruikt voor de financiële administratie binnen de gemeente.
De taken:
Je bent medeverantwoordelijk voor het functioneel beheer van de applicatie K2F, zoals gebruikersondersteuning, beheer en onderhoud.
Je bent intermediair tussen gebruikers, vakafdelingen, leverancier en automatisering.
Je bent medeverantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van diverse koppelingen die K2F heeft met bijvoorbeeld Kofax.
De houding:
Je voelt je verantwoordelijk en je weet van aanpakken.
Je bent communicatief vaardig, flexibel
Je bent een echte teamplayer.
Je bent integer en betrouwbaar.
Gunningscriteria (weging)
Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in de afgelopen 5 jaar met K2F en de bijbehorende modules (55%)
Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in de afgelopen 5 jaar met K2F en koppelingen (20%)
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie, waarin men optreedt als intermediair tussen leveranciers, gebruikers en automatisering (15%)
Uurtarief vanaf € 60,00 en gemaximeerd op € 85,00 inclusief reiskosten/exclusief BTW (5%)
Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (5%)
|