Beschrijving
05-06-2017
31-05-2018
Ja
36
Opdracht omschrijving
De Dienst IM van de Nationale Politie is de informatiemanagementorganisatie voor de politie en is een nieuwe landelijke dienst die op dit moment in transitie is van een decentraal georiënteerde dienst naar een landelijke dienst. De dienst bestaat uit de sectoren Advies, Functioneel Beheer, Relatie en Servicelevel management, Gegevensbeheer en Portfolio Management. De dienst is verantwoordelijk voor vernieuwing, verbetering en continuïteit van de IV organisatie ten behoeve van alle politie processen en de bedrijfsvoering, en voert hier landelijk de regie over. De ruim 600 medewerkers van de Dienst IM werken op zowel centrale als decentrale locaties. De Dienst IM werkt hierbij nauw samen met de Dienst ICT, de technische organisatie voor de totstandkoming en continuïteit van de ICT, en de Beleidsdirectie IV. De Dienst IM is een boeiende organisatie die volop bezig is met de landelijke professionalisering van IV processen, vernieuwing van het applicatielandschap en 24x7 ondersteuning van de politie operatie.
De sector RSLM waarborgt de standaard IV-dienstverlening.
- Verbinding maken tussen de business en IV-Keten
- Waarborgen standaard IV dienstverlening volgens de servicelevels en het IDC.
zie hieronder.
Taken:
- Bewaken van en rapporteren over de kwaliteit van de IV dienstverlening
- Mee prioriteren van de activiteiten van de IV organisatie en de business (beide kanten op)
- Adviserende en signalerende rol op de afgesproken IV dienstverlening
- Samenwerken aan en escaleren via relatiemanagement op tactisch niveau richting
MT Levering
- 24/7 aanspreekbaar (consignatie)
- Aanleveren van service requirements of reeds geleverde dienstverlening t.b.v.
de servicelevels voor de IV dienstverlening
- Faciliterende rol inzake IV vraagstukken bij evenementen en (N) SGBO’s
- Handelt klachten over IV dienstverlening af
- Initieert het opstellen van een verbeterplan en is betrokken
bij het schrijven van een SIP
- Verzorgt communicatie rondom IV dienstverlening
- Changeproces begeleiden
Geen.
intern
.
Minimaal aantoonbaar afgeronde erkende HBO opleiding, ICT, Informatica of gelijkwaardig;
Certificering op het gebied van Servicemanagement.
Minimaal 1 jaar relevante aantoonbare werkervaring als (junior) Service Level Manager of Procesmanager of gelijkwaardige functie;
Ervaring met het (mede)beoordelen van wijzigingsverzoeken en te leveren ICT diensten;
Werkervaring in een complexe omgeving waarbij de kandidaat te maken heeft gehad met diverse stake-holders;
Ervaring met monitoring van ICT producten en diensten.
Klantgerichtheid, maatwerk leveren door vraagarticulatie, context in landelijk denken en handelen beïnvloeden en innovatief en creatief denken binnen de bestaande richtlijnen
- Organisatiekennis, laagdrempelig en toegankelijk
- Samenwerken vanuit een gemeenschappelijke visie waar commitment op is en die gemeenschappelijk wordt uitgedragen. Hulp durven vragen en accepteren. Omgaan met hiërarchie, inlevingsvermogen, stressbestendig en verbinden.
- Analytisch, situaties breed contextueel (landelijk) bezien en pro actief/anticiperend handelen.
- Initiatiefrijk, flexibel oplossingsgericht
- Overtuigingskracht en doorzettingsvermogen
Prijs (eisen)
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Kwaliteit (eisen)
30 % Aantoonbare ervaring met het (mede)beoordelen van wijzigingsverzoeken en te leveren ICT diensten. Geef een duidelijke toelichting (beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs) waaruit gevraagde werkervaring blijkt in max 200 woorden. Benoem oa duidelijk wat de rol van de kandidaat was, geef een situatieschets en beschrijf de behaalde resultaten van de kandidaat. Geef een beschrijving van een recente opdracht (en). Aan de hand van de toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (0 = slecht 2 = matig, 4 = matig/voldoende 6 = voldoende, 8 = goed en 10 = uitstekend). Puntenverdeling: 0 = 0/5 2 = 1/5 4 = 2/5 6 = 3/5 8 = 4/5 10 = 5/5 Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden. Verwijzingen naar het cv of opsommingen van opdrachten worden niet geaccepteerd. Dit leidt tot puntenaftrek.
30 % Aantoonbare ervaring met het (mede)vaststellen en (mede)opstellen van service level agreements. Geef een duidelijke toelichting (beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs) waaruit gevraagde werkervaring blijkt in max 200 woorden. Benoem oa duidelijk wat de rol van de kandidaat was, geef een situatieschets en beschrijf de behaalde resultaten van de kandidaat. Geef een beschrijving van een recente opdracht (en). Aan de hand van de toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (0 = slecht 2 = matig, 4 = matig/voldoende 6 = voldoende, 8 = goed en 10 = uitstekend). Puntenverdeling: 0 = 0/5 2 = 1/5 4 = 2/5 6 = 3/5 8 = 4/5 10 = 5/5 Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden. Verwijzingen naar het cv of opsommingen van opdrachten worden niet geaccepteerd. Dit leidt tot puntenaftrek.
15 % Aantoonbare werkervaring in een complexe omgeving waarbij de kandidaat te maken heeft gehad met diverse stake-holders. Geef een duidelijke toelichting (beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs) waaruit gevraagde werkervaring blijkt in max 200 woorden. Benoem oa duidelijk wat de rol van de kandidaat was, geef een situatieschets en beschrijf de complexiteit van de opdracht. Geef een beschrijving van een recente opdracht (en). Aan de hand van de toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (0 = slecht 2 = matig, 4 = matig/voldoende 6 = voldoende, 8 = goed en 10 = uitstekend). Puntenverdeling: 0 = 0/5 2 = 1/5 4 = 2/5 6 = 3/5 8 = 4/5 10 = 5/5 Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden. Verwijzingen naar het cv of opsommingen van opdrachten worden niet geaccepteerd. Dit leidt tot puntenaftrek.
15 % Aantoonbare relevante ervaring met monitoring van ICT producten en diensten. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Het ontbreken van deze informatie leidt tot puntenaftrek. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj -dd-mm-jj).
10 % Aantoonbare certificering op het gebied van Servicemanagement. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Het ontbreken van deze informatie leidt tot puntenaftrek. De geselecteerde kandidaat dient binnen 7 kalenderdagen alle bewijsmiddelen moeten overleggen zoals gevraagd in het verzoek daartoe. Als de bewijsmiddelen niet voldoen of niet binnen de gestelde termijn zijn opgeleverd dan is uitsluiting van de procedure het gevolg.
Planning
15-03-2017 00:00
20-03-2017 17:00
21-03-2017 23:59
24-03-2017 18:00
27-03-2017 00:00
31-05-2017 23:59
|