Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
015885
 
Opdracht
Helpdeskmedewerker (s), 56 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-03-21 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
Startdatum 03-04-2017
Einddatum 01-01-2018
Uren per week 56
Uren per dag 8
Aantal verlengingen 4
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
2 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


Opdracht omschrijving
Voor de tijdelijke versterking van de Helpdesk ICT is op zoek naar helpdeskmedewerkers. Het gaat daarbij om 56 uren, die verdeeld dienen te worden over 2 personen. De inzet is in principe tot 1 janauri 2018.
De medewerker helpdesk is het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie op het gebied van ICT. Het aannemen, registreren en bewaken van incidenten behoort tot de hoofdtaak. Na de registratie probeer je in eerste instantie de melding zelf op te lossen, als dat niet (tijdig) lukt zet je de melding door naar de 2e lijn. 
Op hoofdlijnen ben je verantwoordelijk voor:
Het oplossen van incidenten en zorg dragen voor een correcte terugkoppeling;
De inrichting van werkplekken;
Opvolgen van meldingen uit monitoring
Het proactief signaleren van potentiële storingen;
Het onderhouden van documentatie;
Het bijhouden van de CMDB;
De uitleen van ICT apparatuur.


Kandidaat omschrijving
Je beschikt minimaal over een Mbo+/Hbo werk- en denkniveau en je hebt een relevante ICT opleiding met succes afgerond. Relevante ITIL-certificering is een pré. Je hebt een klant-, kwaliteitsgerichte en flexibele instelling. Voor deze functie is het ook van belang goede kennis te hebben van TOPdesk, MS Windows 7, Office 2010 pakketten (Office 2013 is een pré), Active Directory en Citrix. Je bent gericht op samenwerken, hebt geen 9 tot 5 mentaliteit, werkt nauwkeurig en je houdt overzicht door te plannen en te organiseren. Je beschikt over een oplossings- en servicegerichte instelling en hebt goede kennis van de Nederlandse en de Engelse taal in woord en geschrift. 
Selectiegesprek:
Na de beoordeling wordt (mits een minimale kwaliteitsscore van 40% is behaald) met maximaal drie kandidaten een selectiegesprek gevoerd. De selectiegesprekken vinden plaats op 30 en/of 31 maart. Het gesprek zal maximaal 30 minuten duren en vindt plaats op het hoofdkantoor Wetterskip Fryslân te Leeuwarden. Bij het selectiegesprek zal o.a. worden ingegaan op het ingediende CV, de uitwerkingen per wens en de uit te voeren werkzaamheden.
Beoordelingskader



Inhoudelijke CV wensen 
Waardering Punten Toekenningscriterium
1 Uitmuntend 50% De kandidaat wekt zeer veel vertrouwen en doorgrondt de werkzaamheden met bijbehorende rol, competenties en aanpak uitstekend. De aangeleverde informatie is helder, begrijpelijk, en sluit goed aan bij de situatie van het Wetterskip en zal in de ogen van de beoordelingscommissie leiden tot een uitmuntend resultaat. De kandidaat overstijgt de verwachtingen.
2 Goed 40% De kandidaat wekt vertrouwen en doorgrondt de werkzaamheden met bijbehorende rol, competenties en aanpak goed. De aangeleverde informatie is helder, begrijpelijk en sluit over het algemeen goed aan bij de situatie van het Wetterskip en zal in de ogen van de beoordelingscommissie leiden tot een goed resultaat. De kandidaat voldoet aan de verwachtingen.
3 Voldoende 20% De kandidaat wekt matig vertrouwen en/of doorgrondt de werkzaamheden met bijbehorende rol, competenties en aanpak redelijk. De aangeleverde informatie is niet altijd helder of begrijpelijk en of op meerdere onderdelen sluit deze minder goed aan bij de situatie van het Wetterskip. In de ogen van de beoordelingscommissie zijn er wat twijfels over het resultaat, maar niet onvoldoende.
4 Onvoldoende 0% De kandidaat wekt onvoldoende vertrouwen en/of doorgrondt de werkzaamheden met bijbehorende rol, competenties en aanpak onvoldoende. De aangeleverde informatie is vaak niet helder of begrijpelijk en/of op meerdere onderdelen sluit deze slecht aan bij de situatie bij het Wetterskip. In de ogen van de beoordelingscommissie zijn er grote twijfels over het te behalen resultaat.
 
 
Tarief
 
Minimaal: € 45,00
Maximaal: € 55,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen
 
 
 
Je beschikt minimaal over een Mbo werk- en denkniveau
 
Je hebt aantoonbare kennis van Active Directory en Citrix.
 
Je hebt aantoonbare kennis van ITIL en ervaring met het werken in Topdesk.
 
Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke werkomgeving.


Inhoudelijke CV wensen
20 % Je bent de Friese taal machtig in woord.
40 % Je hebt relevante werkervaring op een helpdesk bij een waterschap.
20 % Je hebt ervaring in het werken in een klantgerichte omgeving.
20 % Je beschikt minimaal over een Mbo+/Hbo werk- en denkniveau


 
Planning
Start publicatie 15-03-2017 00:00 
Einddatum vragen 20-03-2017 12:00 
Beantwoording vragen 20-03-2017 23:59 
Sluiting publicatie 21-03-2017 17:00 
Beoordeling offertes (vanaf) 22-03-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling 24-03-2017 23:59 
 
Type opdrachtgever
Waterschap
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht