Beschrijving
|
|
Functienaam |
Interim Hoofd Congresorganisatie |
Functiefamilie |
Management |
Standplaats |
Amsterdam |
Startdatum |
17 april 2017 |
Einddatum |
17 april 2018 |
Min. uurtarief |
|
Max. uurtarief |
€ 90,00 |
Uren per week |
24 |
Uren per dag |
9 |
Optie tot verlenging |
Nee |
De opdrachtomschrijving
Als hoofd van de afdeling Congresorganisatie ontwikkel je de strategie voor de komende jaren. Dat betreft mogelijkheden om nieuwe activiteiten te ontwikkelen en een toekomstbestendige acquisitie. Daarbij geef je leiding aan de projectleiders, medewerkers registratie/secretariaat en financiële medewerkers. Belangrijk onderdeel is de naadloze aansluiting van ondersteuning en projectmanagement, zodat het bureau met maximale efficiency en elan kan werken. In overleg met hoofd van de afdeling In- en Externe Communicatie maak je het inhoudelijke, financiële, commerciële en PR-beleid van Congresorganisatie. Je zoekt hierbij zoveel mogelijk synergie met de doelstellingen van de AMC-organisatie en bent eindverantwoordelijk voor de exploitatie.
De kandidaatomschrijving
- Aantoonbare ervaring met het zelfstandig organiseren van (internationale) wetenschappelijke congressen en symposia en grote evenementen
- Sterk realisatievermogen, praktische aanpak
- Ervaring met het (samen) werken met professionals, en op verschillende niveau’s binnen grote organisaties.
- Een groot, relevant netwerk (bijvoorbeeld in de medische sector), of het vermogen dat snel te ontwikkelen
- Kennis van, en ervaring met, het signaleren van, en inspelen op ontwikkelingen en trends
De planning
Datum publicatie |
15 maart 2017 |
Sluiting vragen |
30 maart 2017 |
Beantwoording vragen |
31 maart 2017 |
Sluiting opdracht |
1 april 2017 |
Gesprekken |
7 april 2017 |
Terugkoppeling |
11 april 2017 |
Eisen
Gunningscriteria
|