Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1090
 
Opdracht
Projectleider uitvoering afvalinzamelingsplan, 20 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-03-20 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1090

Aanvang

1 april 2017

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Utrecht

Uren per week

20

Verloopt op

20-03-2017 09:00

 

 

Opdracht
In september 2016 is het nieuwe afvalinzamelingsplan vastgesteld door de raad. Dit beleid is gericht op verbetering van de afvalscheiding bij huishoudens. Het doel is dat in 2020 alle bewoners nog maar 100 kg restafval per jaar genereren. Al het overige afval wordt ingezameld voor hergebruik.

In het afvalinzamelingsplan zijn hiervoor de volgende maatregelen benoemd:


Alle laagbouwhuishoudens worden voorzien van een eigen minicontainer voor PMD en krijgen de keuze voor een restafvalcontainer of de mogelijkheid om restafval weg te brengen naar een ondergrondse container.
Voor de hoogbouw worden alle bovengrondse cocons vervangen door ondergrondse containers en komen er ook ondergrondse containers voor PMD en op enkele locaties ook voor papier.


Opdracht projectleider:
Er moet door de projectleider een locatieplan worden gemaakt voor de ondergrondse containers en er moeten 2 Europese aanbestedingen worden georganiseerd. Eén aanbesteding voor de aanschaf en levering van minicontainers inclusief containermanagement. En één aanbesteding van de levering van ondergrondse containers, inclusief toegangscontrole, plaatsing inclusief beheer en onderhoud.

Voor de uitrol van dit plan wordt een communicatieplan opgesteld. Duidelijke voorlichting over afvalscheiding vormt hierin een belangrijke pijler.



Gunningscriteria (weging)  

Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente met voorbereiding projecten afvalinzameling (25%)
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op gebied van aanbestedingen bij een gemeente (25%)
Aantoonbare werkervaring met interactie met projectbelanghebbenden (20%)
Minimaal een afgeronde HBO opleiding (20%)
Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (10%)


Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.


In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:


Analytisch sterk, waardoor je de hulpvraag of probleem snel ziet en denkt in oplossingen in plaats van problemen
Resultaatgericht, door eigen en andermans werkzaamheden te benoemen in concrete doelen, stelt meetpunten en mijlpalen en concretiseert werkprocessen
In staat tot samenwerken, zowel intern als extern met diverse groeperingen. Weet personen met uiteenlopende belangen op één lijn te krijgen
Klantgericht; Inlevingsvermogen ten aanzien van de problematiek van anderen en analyseert die en is in staat met oplossingen te komen die inspelen op de belangen van deelnemende partijen
Creatief; in staat met verschillende mogelijkheden te komen voor het oplossen van problemen. ook in staat met nieuwe processen of methodes te komen om tot een optimaal resultaat te komen
Je bent zelfstandig, (politiek-bestuurlijk) sensitief en omgevingsbewust
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht