Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
89480:1
 
Opdracht
Groen technisch toezichthouder flexibel 24-40 uur
 
Sluitingsdatum
2013-09-02 16:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bos-, groen- en cultuurtechniek
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

LET OP: Als je een aanbieding wilt verrichten op deze opdracht moet je reeds gekwalificeerd zijn bij de betreffende opdrachtgever. Je kunt alleen aanbiedingen verrichten op opdrachten die zijn gepubliceerd na jouw registratie- en kwalificatiedatum. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tenderplace op telefoonnummer: 020-5216207

 

 

Startdatum

Op basis van beschikbaarheid mag de startdatum (in overleg) variëren vanaf 23 september t/m

30 september. Einddatum 1 mei 2014

 

Inzet

De verwachte inzet betreft flexibel 24-40 uur in de periode vanaf de startdatum tot 1 mei 2014

met de mogelijkheid tot verlenging. Er geldt een wederzijdse opzegtermijn van 1 maand en een proefperiode van vier weken. De seizoensgebonden werkzaamheden spelen een rol bij de verwachte inzet.

 

 

Functie inhoud:

Toezichthoudende werkzaamheden

Je bent verantwoordelijk voor het houden van toezicht op groentechnische werken in integrale projecten. In die projecten ben je de ”ogen en oren” van de directievoerder. Zo ben je deelnemer aan de bouw- en nutsvergaderingen, je beoordeelt de verwerkte hoeveelheden en meer-en minderwerk.

Tevens ben je het eerste aanspreekpunt voor aannemers, bewoners en gebruikers. De werkzaamheden worden uitgevoerd in projectteamverband. Je hebt een flexibele instelling en beschikt over een motorvoertuig voor het uitvoeren van de werkzaamheden.

 

 

Voorbereidende werkzaamheden

Maken eenvoudige groentechnische (deel)bestekken, werkomschrijvingen en tekeningen (MicroStation). Beoordelen van, door derden gemaakte, (deel)groentechnische bestekken en tekeningen. Daarnaast verzorg je de aanvraag van vergunningen en stemt de plannen af met andere disciplines binnen de gemeente en met bewoners en gebruikers.

 

 

Deeltaken + korte uitwerking:

? Het toetsen van (aanleg) groenbestekken en werkomschrijvingen op juistheid, volledigheid en uitvoerbaarheid;

? Het verzorgen van financiële advisering en consequenties aan de werkvoorbereiding;

? Het bewaken van de voortgang en de kwaliteit van de in uitvoering zijnde werkzaamheden;

? Het als gemeentelijk vertegenwoordiger deelnemen aan interne en externe overleggen;

? Het toetsen of het werk voldoet aan de (opdracht) resultaatsbeschrijving en tekeningen en controleren of de wijze van uitvoering leidt tot de gewenste resultaten;

? Het dagelijks invullen van het dagboek met betrekking tot kwaliteit, afwijkingen en voortgang;

? Het controleren van invulstaten op juiste verwerkte hoeveelheden;

? Het verzorgen van eindoplevering met aannemer;

? Het overdragen van werken aan het cluster Beheer en Onderhoud;

? Het tijdig rapporteren aan de directievoerder en/of projectleider over de voortgang, meer- en minderwerk en afwijkingen;

? Maken van eenvoudige bestekken en tekeningen;

? Toetsen van bestek, tekeningen en werkomschrijvingen op juistheid, volledigheid en uitvoerbaarheid;

? Deelnemen aan interne en externe overleggen als gemeentelijk vertegenwoordiger.

 

 

A. Minimale eisen (knock – out)

Een geschikte kandidaat:

? Voldoet aan de gevraagde inzet en is beschikbaar op de gewenste startdatum;

? Is flexibel ten aanzien van het aantal te werken uren en werktijden;

? Beschikt over een afgeronde MBO opleiding of ervaring op MBO werk- en denkniveau richting groene techniek;

? Beschikt over het certificaat Flora en Fauna niveau 2;

? Heeft kennis en ervaring van de UAV-RAW systematiek.

? Heeft minimaal 5 jaar relevante ervaring als groentechnisch toezichthouder en werkvoorbereider;

? Gedraagt zich integer en houdt zich aan correcte omgangsvormen (bereid tot ondertekening integriteitverklaring conform de gedragscode van de gemeente Haarlemmermeer, zie bijlage).

 

 

B. Werkervaring 50 punten

Uit je CV blijkt dat je:

? Ervaring hebt met het (samen-)werken met diverse marktpartijen zoals aannemers, Ingenieursbureaus, burgers en andere belanghebbenden (8 punten);

? Ervaring hebt met projecten binnen een middelgrote gemeentelijke organisatie (8 punten);

? Ervaring hebt als toezichthouder op groentechnische projecten (19 punten);

? Ervaring hebt als werkvoorbereider op groentechnische projecten (15 punten).

 

 

C. Competenties 10 punten

Uit de ingediende motivatiebrief en CV blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie erg belangrijk worden gevonden:

? Handelen in relatie burger/bestuur;

? Omgevingsbewustzijn; omgevingsbewust handelen;

? Mondelinge en schriftelijk communicatie; stemt af op de ander, inleven;

? Projectmatig werken (GOTIK) in teamverband.

 

 

D. Prijs (uurtarief) 40 punten

De prijs zal beoordeeld worden op basis van de laagste prijs gedeeld door de door u aangeboden prijs maal 40. Voor het criterium prijs valt maximaal 40 punten behalen.

 

 

Procedure

Dit offerteverzoek wordt gericht aan alle leveranciers die voor de e-Cartotheek gekwalificeerd zijn.

Uw aanbieding dient een motivatiebrief (1 pagina) en een curriculum vitae (maximaal 3 pagina’s) te bevatten. Wij ontvangen graag maximaal 1 aanbieding per leverancier.

U heeft uw aanbieding uiterlijk op 6 september 2013 om 16.00 uur ingediend via het platform middels een pdf-bestand onder vermelding van uw leveranciersnaam, RFTnummer en de naam van de voorgestelde kandidaat (voorbeeld: Leveranciersnaam-RFT89480–Naam kandidaat).

Gelieve de motivatiebrief en curriculum vitae als één PDF bestand toe te voegen onder "Documenten".

 

Beoordeling

Na ontvangst van de offertes zullen deze met elkaar worden vergeleken op grond van de kwaliteit welke voor 60 % zal meewegen en prijs, welke voor 40 % zal meewegen.

 

 

Kwaliteit

 In de bijlage staan onder "A" de minimale eisen beschreven, wanneer de kandidaat hieraan niet voldoet zal uw aanbieding niet verder beoordeeld worden. Het onderdeel kwaliteit zal door een selectiecommissie beoordeeld worden op de in de bijlage vermelde criteria onder "B en C ".

Voor het criterium kwaliteit valt maximaal 60 punten te behalen. Om voor eventuele gunning in aanmerking te komen dient uw score op kwaliteit minimaal 30 punten te zijn.

 

Prijs

Het criterium prijs zal voor 40% meewegen. Het door u voorgestelde uurtarief dient inclusief reis-, verblijfkosten (woon- werkverkeer) en exclusief btw te zijn'). De prijs zal beoordeeld worden op basis van de laagste prijs gedeeld door de door u aangeboden prijs maal 40. Voor het criterium prijs valt maximaal 40 punten behalen.

 

 

Inlichtingen

Voor nadere informatie over de inhoudelijke aspecten van deze offerteaanvraag kunt u een e-mail sturen via het “berichten tabmenu” in de RFT- offerteaanvraag op het aanbestedingsplatform.

Voor technische vragen over het aanbestedingsplatform kunt u bij de helpdesk terecht (bijvoorbeeld indien u niet in staat bent om in te loggen of om uw offerte te verzenden) ook kan telefonisch contact opgenomen worden met de helpdesk van CTM, telefoonnummer: 020 670 8500.

 

 

Facturering

Facturering met betrekking tot inhuurkrachten aan de gemeente Haarlemmermeer dient per kalendermaand te geschieden.

 

 

Uiterlijke ontvangstdatum offerte

Uw offerte dient uiterlijk vóór 6 september 2013, 16.00 uur geüpload te zijn op het aanbestedingsplatform. Aanbieders van wie de offerte na dit tijdstip wordt ontvangen, worden van verdere deelneming uitgesloten.

 

 

Planning

Voorselectie zal plaatsvinden in de week na de sluitingsdatum, binnen twee weken hierna zullen gesprekken plaatsvinden. Er zullen 3 tot max. 5 kandidaten voor een gesprek worden uitgenodigd.

Wanneer de kandidaat wordt uitgenodigd voor een gesprek, zal hij/zij verder getoetst worden op ervaring met de werkzaamheden, kennis en vaardigheden en de persoonlijke competenties op basis van het functieprofiel. Daarnaast zal bekeken worden of de kandidaat binnen het team past.

Over het scoreverloop zal verder geen uitspraak worden gedaan.

 

 

Klachtenmeldpunt

De gemeente Haarlemmermeer heeft conform de Uniforme Klachtenregeling Aanbesteden een klachtenmeldpunt ingericht. Klachten over deze aanbesteding kunnen worden ingediend bij het meldpunt Klachtenafhandeling Aanbesteden van de gemeente Haarlemmermeer op het email adres klachtenmeldpuntaanbesteden@haarlemmermeer.nl

De klacht bevat de volgende gegevens: de naam en adres van de ondernemer, de dagtekening, de aanduiding van de aanbesteding (RFT nummer), de klacht en de wijze waarop het knelpunt volgens de ondernemer zou kunnen worden verholpen. De ondernemer ontvangt een ontvangstbevestiging met vermelding van de behandeltermijn.

We zien uw offerte met belangstelling tegemoet.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht