Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
016180
 
Opdracht
Vastgoedmanager
 
Sluitingsdatum
2017-04-12 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
24-04-2017
31-07-2017
Ja, met 2x drie maanden
36


Opdracht omschrijving

Algemene omschrijving van de functie Vastgoedmanager bij gemeente. Voor specificatie zie de eisen en wensen.

-Adviseert management, bestuur, programmamanager inzake de gemeentelijke vastgoed-portefeuille over het gebruik van panden, de mogelijke constructies hiervoor en de financiële opbrengsten (houdt hierbij rekening met de diverse belangen w.o. de maatschappelijke functie van de gemeente als verhuurder en het verhuurbeleid van de gemeente)

-Is in de rol van  “eigenaar” verantwoordelijk voor de optimalisering van de opbrengsten en de minimalisering van de leegstand; treedt namens de Gemeente op in juridlsche geschillen.

-Coördineert en begeleidt politiek gevoellge huisvestingskwestles (uitzetting en herhuisvesting, zaken) en treedt als procesgemachtlgde op in procedurers bij de huurcommlssie en kantonrechter/rechtbank

-Adviseert over het stroomlijnen van (o.a. de financiële) bedrijfsprocessen voortkomend uit de verhuur en exploitatie van de vastgoedportefeuille.

-Voert onderhandelingen met externe partijen, verstrekt opdrachten aan andere afdelingen, directies en derden en vertegenwoordigt VSA in projectgroepen.



Zie omschrijving taken bij opdracht omschrijving.


Eisen

Overige eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
 
Minimaal twee referenties in een vergelijkbare functie toelichten: beheren van gebouwen waar huurders in zitten. Huurprijs bepalen, huurovereenkomsten opstellen, exploitatie van het gebouw begrijpen, weten wat onderhoud van een gebouw inhoud, klachten van huurders kunnen behandelen.
 
Minimaal twee jaar ervaring met het beheren van panden, meer dan alleen woningen en/of kantoorpanden.
 
HBO werk- en denkniveau aantoonbaar door een opleiding in privaatrecht, makelaardij of vastgoedbeheer.


Gunningscriteria
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 40 %
Gewicht van kwaliteit : 60 %

Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )



Gunningscriteria Kwaliteit
35 %  Aantoonbare ervaring met werken in een bestuurlijke omgeving.
30 %  Aantoonbare ervaring met het verhuren van panden waarbij meerdere huurders betrokken zijn.

35 %  Aantoonbare affiniteit met het werken met maatschappelijke doeleinden.



Gunningscriterium Prijs
Minimaal: € 40,00
Maximaal: € 80,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Competenties te toetsen in interviewfase

-Enthousiasme

-Zelfstandigheid

-Communicatieve vaardigheden

-Verbinding kunnen maken

-Klantvriendelijkheid

-Passie voor vastgoed



Interviewfase

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op dinsdag 18 april tussen 12:00 en 17:00. Gelieve hier rekening mee te houden.Aanvullende informatie


Planning

31-03-2017 00:00
07-04-2017 12:00
10-04-2017 23:59
12-04-2017 23:59
13-04-2017 00:00
21-04-2017 23:59
 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht