Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1133
 
Opdracht
Projectleider WINST
 
Sluitingsdatum
2017-04-11 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1133

Aanvang

z.s.m.

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Noord-Holland

Uren per week

32

Verloopt op

11-04-2017 09:00

 

Opdracht
Project WINST deel I (werk inkomen en zorg nieuwe stijl) heeft alle wijzigingen in proces, systemen, formatie van de afgelopen twee jaar als geheel kritisch onder de loep genomen met als doel;
De dienstverlening efficiënter, effectiever en integraal in te richten (daar waar reguleren kan, doen we het zodat er ruimte over blijft voor (mensgericht) maatwerk).
Helder in beeld te krijgen wat uw nodig heeft aan fte, automatisering en middelen om alle gewenste resultaten (KPI’s) te realiseren.
Een nieuw arbeidsontwikkelingsmodel ontwikkelen (samenwerkingsvorm) voor onze kandidaten richt werk en of participatie.
Deze eerste analyse is afgerond en WINST deel II oftewel de implementatie kan gestart worden. Er zijn in totaal 8 ontwikkelrichtingen geformuleerd die projectmatig opgepakt moeten worden. Tot de taken behoren de onderstaande zaken:
Voor alle 8 projecten het programma van eisen en wensen opstellen en deze afstemmen met alle stakeholders.
Primair aanspreekpunt voor betrokken teams, afdelingen;
Indien onderdeel van het project inhoudelijk begeleiden van aanbestedingen, in samenwerking met Inkoop;
Pro-actief contact onderhouden met interne organisatie;
Sturen op resultaten binnen de gestelde kaders en binnen budget;
Deelprojectleiders rol vervullen bij projecten, waar WINST niet de overall projectleiding heeft;
Als projectleider rapporteer je aan opdrachtgever, programmamanager en MT


Knock-out criteria
Reacties van kandidaten die geen kennis van/ervaring met de gestelde eisen hebben, worden terzijde gelegd.
1. Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau
2. Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider bij sociale dienst(en)
3. Uurtarief maximaal € 100,-
4. Aantoonbare brede ervaring met implementatie en verbeter trajecten in Sociaal Domein
Gunningscriteria
5. Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider in het Sociale Domein (40 punten)
6. Minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met het werken bij een gemeentelijke overheid (20 punten)
7. Aantoonbare kennis van werkzaamheden en wetgeving sociaal plein, blijkend uit relevante werkervaring (15 punten)
8. Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (25 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, kunnen worden uitgenodigd voor een selectiegesprek waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

Positief
Sociaal vaardig
Daadkrachtig
Initiatiefnemend
Proactief
Doelgericht
Overtuigingskracht
Zelfstandig
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht