Beschrijving
Duur
|
3 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
20 uur
|
Verloopt op
|
19-04-2017 09:00
|
Opdracht
Het gaat om 2 projecten:
Project 1: In het kader van het vastleggen van beleid, architectuur, processen en de manier van werken opleveren van:
Handboek DIV
Werkinstructies DIV
Documentair Structuurplan
Overzicht processen DIV
Project 2: In het kader van het inrichten van kwaliteitscontroles op de registraties in het DMS opstellen van richtlijnen en formulieren voor kwaliteitscontroles (in afstemming met de P&A medewerkers), dus niet het daadwerkelijk uitvoeren van kwaliteitscontroles, maar het noodzakelijke voorwerk.
Gunningscriteria (weging)
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beleids-/seniormedewerker Digitale informatievoorziening bij een gemeentelijke organisatie (30%)
Minimaal afgeronde HBO opleiding (15%)
Minimaal afgeronde archiefopleiding (LARM of LRM of SOD II of HMDI of vergelijkbare opleidingen) (15%)
Aantoonbare kennis en werkervaring met het gebruik van DMS- en zaaksystemen (bij voorkeur Decos Join) (15%)
Kandidaat per 1 mei beschikbaar (15%)
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Kennis en affiniteit met digitale informatievoorziening
Kennis op het terrein van de archiefwet en -regelgeving
Bedreven in het schrijven van notities en het vastleggen van werkafspraken
Communicatieve vaardigheden
Kerncompetenties: pro-actief, samenwerken en resultaatgericht
Gevoel voor humor
|