Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1148
|
Aanvang
|
1 mei 2017 of eerder
|
Duur
|
7 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Utrecht
|
Uren per week
|
36
|
Verloopt op
|
21-04-2017 09:00
|
Opdracht
De functie klantregisseur is een generalistische functie. Je voert regie over de dienstverlening die ingezet wordt ten behoeve van een specifieke klant op het gebied van werk en participatie.
Samen met de procesregisseur vorm je een duo dat het klant-traject uitzet, regisseert en ondersteunt. Je bent de contactpersoon voor de klant.
Je stelt op basis van de intake en de voorbereiding door de Procesregisseur het plan van aanpak voor de klant op en neemt het besluit over de aanvraag levensonderhoud. Afhankelijk van de gestelde doelen in het plan van aanpak zet je de onderdelen uit bij de betreffende collega’s van de andere units. De afstemming hiervoor gebeurt in het Multidisciplinair team (MDT). Je voert de regie over de onderdelen van het plan van aanpak, maar voert dit niet zelf uit. Periodiek bespreekt het MDT de voortgang van de klant. Als klantregisseur ben je voorzitter van het MDT.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met GWS in de afgelopen 3 jaar
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het begeleiden van klanten uit de doelgroep van de Participatiewet in de afgelopen 3 jaar
Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het begeleiden van werkzoekenden naar werk binnen gemeentelijke en/of commerciële instellingen (40%)
4. Ervaring met CompetenSys (15%)
5. Afgeronde opleiding op:
- MBO-opleiding (15%)
- HBO-opleiding (20%)
6. Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (25%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Luisteren
Beheerst diverse gesprekstechnieken.
Teamspeler
Sociaal vaardig en goede contactuele eigenschappen;
Zelfstandig besluiten nemen
Prioriteiten stellen
Organiserend vermogen
|