Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
tijdelijke medewerker DIV, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-04-30 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Van 14-5-2017 t/m 1-9-2017
Optie verlenging: 4 x 3 maanden  
€40 - €45 per uur
Dienstverlening & Facilitair
Uren: 36 per week  


Planning

Start publicatie 13-04-2017 13:00
Vragen stellen tot 24-04-2017 17:00
Beantwoording vragen 25-04-2017 17:00
Offerte indienen tot 30-04-2017 17:00
Start beoordeling 30-04-2017 17:00
Verwachte gunning 15-05-2017 17:00

Opdrachtomschrijving
-Zorgdragen voor het beheer en de inrichting  (ordening, vernietiging, toekenning bewaarcriteria en vorming) van het dynamisch- en semistatisch-, en digitale archief;

-Verzamelen, ordenen en toegankelijk maken van informatie die is vastgelegd in documenten dan wel in andere media; 

-Verantwoordelijk voor het functioneel applicatiebeheer;

-Opstellen van interne richtlijnen en procedures;

-Mede zorgdragen voor de postverwerking;

-Adviseren over werkprocessen in relatie tot documentmangement (archief- en documentbeheer);

-Volgen van wet- en regelgeving alsmede ontwikkelingen op het gebied van archief- en documentbeheer en deze vertalen naar de interne organisatie;

-Opstellen van richtlijnen/ kaders voor een goed kwalitatief beheer van documenten en archieven, alsmede toezien op de toepassing ervan;

-Toezien op en eventueel bijsturen van het gebruik van het DMS (Document Management System).

- Voor meer informatie over de inhoud van het werk kan contact worden opgenomen met Petra Lazeroms, teamleider DAO, via 088-0208250.


Kandidaatomschrijving

-Je hebt tenminste een MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een vakopleiding bijvoorbeeld SOD I, SOD II en LARM/LRM bij VHIC. Je hebt aanvullende en recente kennis en ervaring op het vakgebied;

-Je bent besluitvaardig, klantgericht, communicatief, kwaliteitsbewust en hebt een proactieve instelling;

-Kennis van zaakgericht werken;

-Je bent een enthousiaste medewerker die zich beseft dat documentaire informatievoorziening niet het slotstuk is, maar het startpunt van de primaire processen;

-Inzicht in de werkwijze bij gemeenten of Brandweer en het gebruik van geautomatiseerde informatiesystemen en ervaring met DMS-systemen, bij voorkeur Decos, is een pré;

-Je bent per direct beschikbaar voor 36 uur per week;


Gespreksplanning
Week 19


Eisen
Je hebt tenminste een MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een vakopleiding bijvoorbeeld SOD I, SOD II en LARM/LRM bij VHIC. Je hebt aanvullende en recente kennis en ervaring op het vakgebied


Kennis van zaakgericht werken
Inzicht in de werkwijze bij gemeenten of Brandweer en het gebruik van geautomatiseerde informatiesystemen en ervaring met DMS-systemen, bij voorkeur Decos, is een pré


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
-inschrijving KvK


aanleveren bij gesprek
-kopieën diploma's


aanleveren na gunning
-VOG

Gunningscriteria
Weging prijsdeel:50 %


Beschikbaarheid
per direct beschikbaar
Weging:25 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
- ervaring met de opgegeven kerntaken - voldoen aan de opleidingseisen - beschikken over gewenste competenties

Weging:25 %
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht