Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
105375
 
Opdracht
Inkoopadviseur, 16 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-05-03 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop, Welzijn en zorg, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 15-5-2017
Einddatum 1-7-2017
Optie tot verlenging 2 x 3 maanden
16
Aantal posities 1
Piekwerkzaamheden

 

Inkoop en monitoringsorganisatie heeft daarbij als belangrijke taken: 

Vaststellen van de inkoopstrategie
Contracteren van aanbieders Jeugdhulp en Wmo
Financieel en kwalitatief monitoren en contractbeheer van zorgaanbieders 
Vraagbaak voor gemeenten & zorgaanbieders
 

Heb jij de WOW factor? 
Avontuur 
Je toont lef en durft innovatief te zijn in je werk. Je kijkt kritisch naar huidige processen, durft anderen aan te spreken en naar buiten te treden. 


Eigenaarschap
Je voelt je verantwoordelijk voor de vraag, opgave of taak waaraan je werkt en hierin resultaat te boeken. Je communiceert de verwachtingen met opdrachtgevers, collega’s en externen, durft de confrontatie op te zoeken en zakelijk te zijn. Je neemt verantwoordelijkheid voor je loopbaan. 


Samenspel 
Je weet die mensen in de organisatie te vinden waarmee je samen sterker staat. Je helpt anderen in het aangaan van het avontuur en leert van elkaars goede resultaten en fouten. Je geeft feedback en staat open om feedback te ontvangen. Je gaat het gesprek aan met het bestuur en de samenleving en werkt samen toe naar resultaat.
 

De functie
Als inkoper ben je in de (Europese) aanbestedingstrajecten verantwoordelijk voor het uitvoeren en begeleiden van (complexe) inkooptrajecten. Je verzorgt het gehele inkoopproces. Dit doe je op een efficiënte en doelmatige wijze binnen de daarvoor geldende wet- en regelgeving. Je start met de voorbereiding van de in te kopen dienst of levering en je stelt een inkoopstrategie op. Vervolgens specificeer je de in te kopen dienst of levering, selecteer je en contracteer je de gegunde opdrachtnemer(s). Als inkoper ben je voor de gemeente het eerste aanspreekpunt voor vragen over inkoop en (Europees) aanbesteden. Als specialist geef je adequaat advies op de gestelde vragen. Naast je inkoopervaring onderhoud je ook contact met zorgaanbieders en vervul je hierin een strategische en adviserende rol in het contractmanagement.
 

Jouw kwaliteiten 
Je beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau, aangevuld met Nevi1 of gelijkwaardig;
Je hebt relevante werkervaring in een inkoopfunctie in de publieke sector;
Je bent cijfermatig en analytisch sterk en beschikt over een flinke dosis commercieel inzicht;
Je bent resultaatgericht, integer, dienstverlenend en je hebt gevoel voor politieke verhoudingen;
Je hebt de drive om te presteren, bent ondernemend en neemt graag het voortouw;
Met jouw communicatie- en presentatievaardigheden is jezelf in- en extern profileren geen enkel probleem;
Je bent je bewust van de maatschappelijke rol die de inkooporganisatie vervult en bent in staat om onze organisatie te positioneren;
Als onderhandelaar ben je altijd op zoek naar het beste resultaat en de netwerker in jou zorgt voor een goede relatie met alle partijen;
Je bent een teamspeler en gedreven om samen met een dynamisch team het sociaal domein verder te ontwikkelen;
Je denkt in kansen en oplossingen.
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht