Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
SRQ105223
 
Opdracht
Adviseur contractschrijven
 
Sluitingsdatum
2017-05-09 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Beton- en waterbouw, Riolering grond- en wegenbouw, Inkoop
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 1-4-2017
Einddatum 31-3-2018
Optie tot verlenging Ja, maximaal 2 × 1 jaar na afloop initiële opdracht
36
Aantal posities 1
Anders

 

Opdracht-eisen
Werk-/denkniveau
HBO
 
 
Kennis en ervaring
Je hebt actuele kennis van het inkoopproces met een specialisatie.
Je hebt aantoonbare ervaring met zelfstandig contracten / contractwijzigingen opstellen..
Je hebt aantoonbare ervaring van relevante contractmodellen (waaronder D&C, prestatiecontracten, ingenieursdiensten-contracten), aanbestedingswetgeving.
Je hebt aantoonbare ervaring met vigerende UAV-GC, ARBIT/ ARVODI en EMVI.
Je  hebt aantoonbare ervaring met techniek op het gebied van civiel, waterbouw, staal en besturing.
Je hebt aantoonbaar recente ervaring (zelfstandig gebruik gemaakt) van SAP en met name van de module Inkoop en het inkoopdossier.
Je hebt zelfstandig gewerkt met een SAP-systeem.
Je hebt aantoonbare ervaring met opstellen van contracten
Je hebt minimaal 1 jaar (recente) aantoonbare ervaring op het gebied van inkoop- of contractmanagement.
Je hebt vakinhoudelijke opleidingen op gebied van inkoop en contracten.
Je hebt aantoonbare ervaring met het werken conform het IPM-model.
 
Adviseurs taken:
Tijdens de contractvoorbereidingsfase is de kandidaat aanwezig bij contract voorbereidingsverleggen en geeft adviezen over de inhoud van het contract. Je stelt contractdocumenten op (m.u.v. technische specificaties) en toetst de contracten voordat deze de markt opgaan.
Je schrijft opdrachtomschrijvingen ten behoeve van leveringen en I-diensten die nodig zijn om de uitvoeringscontracten te kunnen maken. Daarnaast zorgt je ervoor dat er in dit proces voortgang zit.
Je voert overleg met de afdeling Inkoop in geval van contractwijzigingen, beoordeelt deze op juridisch-, inkoop technisch- en inhoudelijk vlak en begeleidt dit traject.
Alle relevante contractdocumenten worden door jou ordelijk gearchiveerd in het inkoopdossier  en het vastleggen van bestellingen in SAP.
 
 
Meeste essentiële competenties:
Samenwerken in teamverband; kandidaat draagt bij aan een gezamenlijk resultaat;
Accuratesse: kandidaat is in staat langdurig en effectief om te kunnen gaan met detailinformatie;
Plannen en organiseren: kandidaat is in staat eigen prioriteiten te bepalen en de eigen werkzaamheden zelfstandig te organiseren;
Flexibiliteit: kandidaat moet veel dingen door elkaar kunnen doen en snel kunnen schakelen tussen de deelprojecten en -contracten. 
Anticiperen: kandidaat weet kritische situaties tijdig te onderkennen en hierop adequaat in te spelen. Voorkomt dat zaken uit de hand lopen door tijdig maatregelen te nemen;
Klantgerichtheid: kandidaat herkent de behoeften van de klant (opdrachtgever en/of opdrachtnemer) en houdt hiermee in het handelen rekening;
Initiatiefrijk: kandidaat onderkent kansen en handelt ernaar. Liever uit zichzelf beginnen dan passief afwachten;
Communicatief: kandidaat communiceert in begrijpelijk en correct Nederlands en stemt schrijfstijl en taalgebruik af op het beoogde doel of doelgroep; (radio-v)
Hands-on mentaliteit
 

 

 

 
Type opdrachtgever
Rijkswaterstaat
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht