Beschrijving
Start publicatie 03-05-2017 00:00
Vragen stellen tot 11-05-2017 09:00
Beantwoording vragen 11-05-2017 16:00
Offerte indienen tot 15-05-2017 09:00
Start beoordeling 15-05-2017 09:00
Verwachte gunning 01-06-2017 00:00
Details opdracht
Opdrachtomschrijving
De functie Junior Vastgoedjurist valt binnen het Team Ontwikkeling (afdeling Concernstaf). De functie richt zich op allerlei juridische zaken op het gebied van Vastgoed en Gronduitgifte. Hierbij valt te denken aan contractering, kostenverhaal, advisering en de begeleiding van notariële transacties.
De junior jurist zal zich in eerste instantie voornamelijk bezig houden met het opstellen van optiebrieven (vrije kavels), koopovereenkomsten en bedrijfskavels. De junior zal zich moeten houden aan de processen die er intern zijn en veelvuldig moeten samenwerken om informatie te vergaren.
Kandidaatomschrijving
De kandidaat dient over het volgende te beschikken:
Een afgeronde WO opleiding Rechten (Privaatrecht) met affiniteit voor gemeentelijke vastgoedtransacties.
De junior jurist zal zich in eerste instantie voornamelijk bezig houden met het opstellen van optiebrieven (vrije kavels), koopovereenkomsten en bedrijfskavels.
De junior zal zich moeten houden aan de processen die er intern zijn en veelvuldig moeten samenwerken om informatie te vergaren.
De junior moet stressbestendig zijn, flexibel, leergierig, ambitieus, pragmatisch en efficiënte werkhouding hebben.
Bovengenoemde competenties worden getoetst in de motivatiebrief en/of tijdens de gespreksronde bij de gemeente.
Eisen
Opleiding
Op cv aantoonbaar een afgeronde WO opleiding Privaatrecht.
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring als jurist, opgedaan in de afgelopen 2 jaar bij een overheidsinstantie.
Referentie vereist
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Vastgoedjurist wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van Vastgoedjurist is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
Door de kandidaat zelfgeschreven motivatiebrief (Max. 1/2 A-4)
aanleveren na gunning
VOG
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De brief dient door de kandidaat zélf geschreven te worden. De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving
Weging: 25 %
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 2 jaar met het opstellen van optiebrieven en/of koopovereenkomsten voor bedrijfsmatige bouwkavels.
Weging: 15 %
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 2 jaar met het opstellen van optiebrieven en/of koopovereenkomsten voor particuliere bouwkavels.
Weging: 15 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik is met de kandidaat.
Weging: 25 %
|