Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001062
 
Opdracht
PMO medewerker backoffice recruitment 2 fte
 
Sluitingsdatum
2017-05-15 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Personeel en organistatie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
Startdatum 17-07-2017
Einddatum 30-06-2018
Optie tot verlenging Ja, 2 maal 6 maanden 
Uren per week 36
 
 
Opdracht omschrijving
De afdeling In-, Door- en Uitstroom (IDU) van de Dienst HRM van het Politiedienstencentrum (PDC) zorgt ervoor dat de juiste persoon op het juiste moment op de juiste plaats zit. Concreet betekent dit dat IDU leidinggevenden adviseert en faciliteert om een vacature te vervullen en de lijn ondersteunt in het kader van zowel vrijwillige als de organisatie gestuurde mobiliteit. Voor het team Recruitment zijn wij op zoek naar backofficemedewerkers die gedeconcentreerd werken voor eenheden, het PDC en voor de Staf Korpsleiding.
36 uur per week (4x9 is toegestaan).
Werkdagen in overleg
Part time (constructies) is geen optie. 
 
 
Doelstelling
Zie opdrachtomschrijving
Verantwoordelijkheden
Als backofficemedewerker werk je samen met het recruitmentteam van het Politiedienstencentrum en de Staf Korpsleiding. Je ondersteunt de recruiters  bij de vervulling van vacatures. Je werkt direct voor de coördinator Recruitment en samen met de recruiters.
 
 
Vakmatige taken
Je controleert, verwerkt en muteert administratieve processen binnen het team op het gebied van bijvoorbeeld vacatures, stages en doorstroom/mobiliteit. Hierbij werk je met  Youforce Werving & Selectie (recruitmentsysteem). Je levert de recruiters  de informatie en formulieren die zij nodig hebben en je zorgt voor verwerking. 
Overige taken: 
Ondersteunt bij de planning en verwerkt gegevens voor de recruitmentrapportage.
Inrichten en beheren projectdossiers en archiveren documenten
Ondersteunen bij opstellen van (sturings)rapportages
Voorbereiden salarisberekeningen en ondersteunen bij het aanstellingsproces.
Verzamelen, beheren en verwerken van de vacaturegegevens voor het aanstellingsproces.
Leveren van data en informatie aan de frontoffice en andere afdelingen.
Inplannen (projectteam)overleg, verslaglegging, actiepunten en archivering.
Meebouwen aan interne relaties en het effectief samenwerken binnen het team.
Leidinggevende taken
nvt 
 
 
Contacten
Intern
Inzet in de lijn of project
inzet is op projectmatige basis
 
 
Opleiding
Een MBO 4 (administratieve) opleiding
Werkervaring
Minimaal 3 jaar werkervaring als administratief medewerker / ondersteuner in een grote organisatie (500+ medewerkers);
Ervaring met administratieve werkzaamheden binnen een HR- of recruitmentafdeling;
Ervaring met projectadministratie, projectfinanciën en -rapportages;
Ervaring met het opstellen van (sturings)rapportages;
Ervaring met het maken van salarisberekeningen tbv het aanstellingsproces
 
 
Competenties
Uitstekende mondelinge -en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid; 
Kwaliteitsgericht; 
Klantgericht;
Flexibel gedrag; 
Samenwerken;
Goed kunnen organiseren
Zelfstandig kunnen werken en verantwoordelijkheid nemen is een absolute must.
 
 
 
Beschikbaarheid
 
De kandidaat is inzetbaar vanaf 17 07 2017 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 30 06 2018 voor 36 uur per week.
 
Het contract kan door de opdrachtgever optioneel worden verlengd.
 
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Fase 1: Schriftelijke beoordeling
Prijs (eisen)
 
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Kwaliteit (eisen)
 
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Sjabloon : CV template Algemeen 1.2.doc
 
in de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar werkervaring als administratief medewerker / ondersteuner in een grote organisatie (500+ medewerkers) is een eis en moet duidelijk zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem waar de werkervaring is opgedaan, geef een omschrijving van de functie (wat jouw rol was) en benoem de periode (dd-mm-jj).
Gunningscriteria (wensen)
40 %
Minimaal 3 jaar ervaring met projectadministratie, projectfinanciën en -rapportages is een wens. 
Motiveer de rol van de kandidaat, de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj), en geef een situatieschets waaruit de werkervaring met projectadministratie, projectfinanciën en -rapportages blijkt. Geef een beschrijving van een recente opdracht.
 
De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (4 = matig, 7 = voldoende en 10 = uitstekend). Scoreverdeling: Rapportcijfer 4: 1/5 Rapportcijfer 7: 3/5 Rapportcijfer 10: 5/5
Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden.
 
Puntenverdeling: 
0 = 0/5
2 = 1/5
4 = 2/5
6 = 3/5
8 = 4/5
10 = 5/5
15 %
Minimaal 3 jaar werkervaring op een HR/recruitment afdeling in een gelijkwaardige rol is wens.
 
Motiveer de rol van de kandidaat, de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj), en geef een situatieschets waaruit de ervaring op een HR/Recruitment blijkt. 
Geef een beschrijving van een recente opdracht.
 
De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (4 = matig, 7 = voldoende en 10 = uitstekend). Scoreverdeling: Rapportcijfer 4: 1/5 Rapportcijfer 7: 3/5 Rapportcijfer 10: 5/5
Wij vragen in deze ruimte om een (eigen) geschreven motivatie van de kandidaat. Geen kopie van de werkervaring uit het CV. 
Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden.
 
Puntenverdeling: 
0 = 0/5
2 = 1/5
4 = 2/5
6 = 3/5
8 = 4/5
10 = 5/5
30 %
Werkervaring met het maken van financiële voorstellen m.b.t. arbeidsvoorwaarden en het intensief opzetten, bijhouden en bewaken van sturings -en voortgangsrapportage.   
 
Motiveer de rol van de kandidaat, de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj) en geef een situatieschets waaruit de ervaring met het maken van financiële voorstellen m.b.t. arbeidsvoorwaarden blijkt. 
Geef een beschrijving van een recente opdracht.
 
De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (4 = matig, 7 = voldoende en 10 = uitstekend). Scoreverdeling: Rapportcijfer 4: 1/5 Rapportcijfer 7: 3/5 Rapportcijfer 10: 5/5
Wij vragen in deze ruimte om een (eigen) geschreven motivatie van de kandidaat. Geen kopie van de werkervaring uit het CV. 
Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden.
 
Puntenverdeling: 
0 = 0/5
2 = 1/5
4 = 2/5
6 = 3/5
8 = 4/5
10 = 5/5
15 %
Minimaal een afgeronde en erkende MBO 4 opleiding is een wens, bij voorkeur in een administratieve richting.
De winnende inschrijver moet binnen 7 kalenderdagen alle bewijsmiddelen overleggen. 
Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde certificering beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
 
 
 
 
Planning
Start publicatie 04-05-2017 00:00 
Einddatum vragen 08-05-2017 12:00 
Beantwoording vragen 08-05-2017 23:59 
Sluiting publicatie 15-05-2017 10:00 
Beoordeling offertes (vanaf) 15-05-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling 10-07-2017 23:59
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht