Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
29-5-2017 |
Einddatum |
31-12-2017 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
16 |
Toelichting aantal uur per week |
16 + vakantie/ziekte-vervanging + extra openstellingen
Oneven: woensdag & donderdag
Even: donderdag & zondag
Tussen mei en september ook alle zaterdagen. |
Aantal posities |
1 |
|
|
Opmerkingen maximum tarief |
zelf tarief bepalen inclusief reiskosten, exclusief btw |
De Medewerker is verantwoordelijk voor de reserveringen van verschillende functionaliteiten – zoals vergaderruimten - en aangeboden activiteiten in het centrum, zoals rondleidingen, - vaarten en -tochten, zowel voor groepen als individuen. De Medewerker is in staat om op dienstverlenende wijze met verschillende doelgroepen om te gaan. De medewerker verzorgt maatwerk programma’s en arrangementen voor klanten, tevens i.s.m. partners. De medewerker herkent & benut commerciële kansen. De Medewerker is verantwoordelijk voor een goede planning en afstemming met de bedrijfsleider, medewerkers horeca , voorlichters, conciërge en andere medewerkers. De Medewerker draagt zorg voor bijbehorende (financiële) administratieve werkzaamheden.
Competenties - Zelfstandig - Eigen initiatief - Organiseren - Communicatie - Klantgericht - Representatief - Integer - Flexibel - Commercieel - Teamspeler
Werkomstandigheden - Werken binnen een snel veranderende en dynamische omgeving. - Overschakelen op activiteiten met hogere prioriteit vindt regelmatig plaats.
CV eisen - CV volledig in het Nederlands en maximaal 3 pagina's. Minimaal 2 referenties van relevante opdrachten. - Beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. - Beheersing van Duitse taal in woord en/of geschrift is een pre. Opleiding - MBO opleiding (afgerond) - Aanvullende cursussen
Profiel zie inhuuriste
|