Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001042
 
Opdracht
Senior Functioneel Beheerder / Sharepoint Expert
 
Sluitingsdatum
2017-05-26 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving
04-09-2017
03-09-2018
Ja, 2x 6 maanden
36
 
 
Opdracht omschrijving
Als senior functioneel beheerder werk je voor functioneel beheer in het team Digitale werkplek. Je bent het middelpunt van vragen en antwoorden van collega’s zowel buiten als binnen het team. Je pakt veel verschillende werkzaamheden op en je vindt het leuk om collega’s te ondersteunen.

 

Je werkt mee aan de doelstellingen van het team functioneel beheer Digitale werkplek. De hoofddoelstelling is; 'medewerkers in staat stellen efficiënter te werken'. Afhankelijk van je achtergrond, je expertise en je interesses word je ingezet in één van de BISL processen rondom de applicaties die onder functioneel beheer Digitale werkplek vallen. Te denken valt aan:

- Gebruiksbeheer
- Functionaliteitenbeheer
- Wijzigingenbeheer
- Transitie

Concreet kan dat bijvoorbeeld inhouden dat je verantwoordelijk bent voor het opzetten en inrichten van een 'opleiding sitebeheerder' voor Sharepoint teamsites. Of voor het meedraaien met het Devops team rondom het voortbrengen van nieuwe functionaliteiten, waarbij je verantwoordelijk bent voor de FAT tests, het maken van functionele beschrijvingen en het implementeren van de nieuwe functionaliteiten.

 

Afhankelijk van je achtergrond, je expertise en je interesses word je verantwoordelijk voor een aantal 'hoofdtaken' die onderdeel zijn van onze werkzaamheden. Zie hiervoor voor de voorbeelden.

 

-Je analyseert verbetervoorstellen voor de informatievoorziening en adviseert over mogelijke oplossingsrichtingen.

-Je analyseert de informatiebehoeften van medewerkers.

-Je configureert oplossingen in SharePoint en/of Hippo.

-Je draait mee in pilots rondom mogelijke uitbreidingen van de dienstverlening.

-Je bent aanspreekpunt voor een klantgroep binnen de politie.

-Je ondersteunt het aandachtsgebied/klantgroep pro-actief en komt zelf met verbetervoorstellen.

-Je adviseert over het beter inzetten van het middel voor je klantgroep.

-Je weet wat er speelt binnen je klantgroep.

-Je monitort de voorzieningen op gebruik door je klantgroep.

-Je levert statistiekinformatie aan je klantgroep.

-Je helpt je klantgroep bij het optimaliseren van de informatievoorziening.

-Je organiseert bijeenkomsten voor je klantgroep.

-Je participeert in bijeenkomsten van je klantgroep.

 

-Geen

 

 

Contacten

Je zult te maken krijgen met de volgende contacten:

-Contacten met de eindgebruikers. Je bent een verlengstuk van de IV-organisatie richting eindgebruikers en hebt in dat kader dan ook intensief contact met eindgebruikers.

-Contacten binnen de dienst IM (adviseurs, functioneel beheerders en release en service level management).

-Contacten met vertegenwoordigers van andere diensten binnen het PDC.

-Contacten met vertegenwoordigers van de portefeuilles binnen de politie.



Inzet in de lijn of project

Het Politiedienstencentrum (PDC) telt zes diensten ter ondersteuning van het politiekorps: Human Resource Management, Facility Management, Financiën, Informatiemanagement (IM), Informatie- en Communicatietechnologie en Communicatie. Binnen het PDC zetten in totaal ruim 6100 medewerkers zich in voor een goede service aan de operatie.

De Dienst IM is de informatiemanagementorganisatie voor de politie. De dienst voert taken uit op het gebied van advies, relatiemanagement functioneel beheer en gegevensgebruik & beheer.. IM is verantwoordelijk voor de continuïteit van de IV-dienstverlening en bereidt samen met de operatie de IV-portefeuille voor, via de intake van nieuwe behoeften. IM vertaalt de informatiebehoefte naar requirements en draagt zorg voor het traject dat uiteindelijk leidt tot de implementatie van nieuwe of gewijzigde informatievoorziening (IV). De totaal ruim 600 medewerkers van de Dienst IM werken deels geconcentreerd op een PDC locatie en deels gedeconcentreerd binnen de operationele eenheden.

De afdeling Functioneel Beheer (FB) legt op operationeel niveau de verbinding tussen de uitvoering van de politie- en bedrijfsvoeringsprocessen en de benodigde ondersteuning met IV. FB bestaat uit vier teams.

Het team Functioneel beheer Digitale werkplek beheert het platform SharePoint en aanverwante applicaties zoals het CMS Hippo voor Politie Intranet. Het geheel van deze applicaties en de context waarin deze applicaties worden gebruikt vormen de Digitale werkplek.

 

-Opleiding Sharepoint voor site owners is een wens;

-Opleiding Sharepoint voor power users is een wens;

MBO niveau 4 diploma is een eis.

 

-Aantoonbare werkervaring als Sharepoint expert binnen (grote) organisaties is een eis;

-Aantoonbare werkervaring als intranet deskundige is een wens;

-Aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder is een wens;

-Aantoonbare werkervaring met implementaties van Sharepoint binnen (grote) organisaties is een wens.

 

-Probleemanalyse

-Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid

-Coachen

-Organisatievermogen

-Klantgerichtheid

-Organisatiesensitief

-Samenwerken

 

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 4 september 2017 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 3 september 2018 voor 36 uur per week. Het contract kan door de opdrachtgever optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Prijs (eisen)
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
 
Aantoonbare werkervaring als Sharepoint expert binnen (grote) organisaties. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Het ontbreken van de informatie leidt tot uitsluiting.
 
Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat.

Gunningscriteria (wensen)
15 % Opleiding Sharepoint voor power users. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Bij het ontbreken van deze informatie zullen punten niet worden toegekend.
20 % Aantoonbare werkervaring als intranet deskundige. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Bij het ontbreken van deze informatie zullen punten niet worden toegekend.
15 % Opleiding Sharepoint voor site owners. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Bij het ontbreken van deze informatie zullen punten niet worden toegekend.
20 % Aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Bij het ontbreken van deze informatie zullen punten niet worden toegekend.
30 % Aantoonbare werkervaring met implementaties van Sharepoint binnen (grote) organisaties. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Bij het ontbreken van deze informatie zullen punten niet worden toegekend.


Planning
10-05-2017 00:00
17-05-2017 09:00
17-05-2017 23:59
26-05-2017 09:00
29-05-2017 00:00
08-06-2017 23:59
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht