Beschrijving
Van 26-5-2017 t/m 26-7-2017
Optie verlenging: 6 x 1 maanden
maximaal €38
Uren: 32 per week
Planning
Start publicatie 12-05-2017 00:00
Vragen stellen tot 16-05-2017 09:00
Beantwoording vragen 16-05-2017 16:00
Offerte indienen tot 22-05-2017 08:00
Start beoordeling 22-05-2017 08:00
Verwachte gunning 26-05-2017 00:00
Opdrachtomschrijving
Gemeente zjn resultaatgerichte samenwerkende organisaties met ambitie. We richten ons op een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en zijn proces gestuurd. Beide organisaties werken intensief samen op de terreinen Bedrijfsvoering, Beleid, Dienstverlening en Uitvoering. Bij de samenwerking bewegen beide organisaties zich op organische wijze naar elkaar toe met als doel hun totale effectiviteit te maximaliseren.
Vanwege ziekte zoeken we een tijdelijke medewerker faciliteiten.
De belangrijkste taken zijn:
Administratieve ondersteuning
Verzendklaar maken uitgaande post en verzenden
Beheer en uitvoering meldingen facilitaire helpdesk
Receptiewerkzaamheden
Tijdens het sollicitatiegesprek wordt nadrukkelijk getoetst op de kennis van de Nederlandse taal.
Kandidaatomschrijving
Wij zoeken een kandidaat met:
Kennis en ervaring met MS Office
Gedegen kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift
Ervaring met receptie werkzaamheden
Een flexibele en proactieve houding
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van medewerker faciliteiten wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van medewerker faciliteiten is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA.
Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient.
Bovenstaande competenties worden getoetst in de brief en/of tijdens de gespreksronde. Tijdens het sollicitatie gesprek zal nadrukkelijk getoetst worden op de kennis van de Nederlandse taal.
Gespreksplanning
De gemeente nodigt 3 kandidaten uit voor de gespreksronde op dinsdagmorgen 23 mei tussen 09.00 - 12.00 uur 2017. Wij verzoeken de kandidaten uitdrukkelijk rekening te houden met deze dag.
!Let op gezien de strakke tijdsplanning is dit de enige mogelijkheid voor de gesprekken.
Wanneer u op maandag 22 mei a.s. aan het einde van de dag nog geen uitnodiging heeft ontvangen via de Inhuurdesk, behoort u niet tot de eerste selectie voor de gespreksronde.
Contact over de opdracht en/of de procedure loopt uitsluitend via het DAS Talentenregiohuurtin.nl. Wij verzoeken u dan ook hierover geen contact met de gemeente op te nemen.
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding.
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar op gebied van facilitair en/of secretarieel.
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of zzp'er
De functie van medewerker faciliteiten wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de medewerker faciliteiten is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen dienen zich te laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
Motivatiebrief, door de kandidaat zelf geschreven (max 1 A-4)
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De brief dient door de kandidaat zélf geschreven te worden. De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving
Weging: 25 %
Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde MBO opleiding op facilitair gebied
Weging: 10 %
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring opgedaan met het controleren en verzendklaar maken van brieven in de afgelopen 3 jaar. !let op dit moet duidelijk in het CV naar voren komen.
Weging: 15 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat en/of opdrachtomschrijving. Daarnaast wordt er beoordeeld of de kandidaat past binnen de organisatie en/of er een klik is met de kandidaat.
Weging: 25 %
|