Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Arbeidsconsulent, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-05-29 00:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Van 12-6-2017 t/m 1-9-2017
Optie verlenging: 1 x 3 maanden  
€40 - €50 per uur
Sociale zaken & Werkgelegenheid
Uren: 32 per week 
 
 
 
Planning
Start publicatie 17-05-2017 00:00 
Vragen stellen tot 22-05-2017 00:00 
Beantwoording vragen 23-05-2017 00:00 
Offerte indienen tot 29-05-2017 00:00 
Start beoordeling 29-05-2017 00:00 
Verwachte gunning 09-06-2017 00:00 


 
 
Opdrachtomschrijving
 
Arbeidsconsulent (32 uur)
met als aandachtsgebied: doelgroep 30-80% LW
 
Algemeen:
Binnen de afdeling Maatschappelijke Dienstverlening is het beleid en de uitvoering van het Sociaal Domein ondergebracht. De afdeling Maatschappelijke Dienstverlening bestaat uit het team Beleid, team Ondersteuning en het team Maatschappelijke Dienstverlening. In het team Maatschappelijke  Dienstverlening werken consulenten op het gebied van zorg, arbeid en inkomen en schulddienstverlening. Ter ondersteuning van het team Maatschappelijke Dienstverlening hebben we tijdelijk tot 1 september 2017 ruimte voor een Arbeidsconsulent (32 uur) met een optie voor verlenging van 3 maanden.
 

Taken: 
Je voert intake- en diagnosegesprekken met clienten, waarin je hun situatie in kaart brengt.
Je stelt concrete trajectplannen voor hen op.
Je werkt hierbij nauw samen met consulenten inkomen en arbeid.
Je gaat na welke partijen een rol kunnen spelen in de trajectplannen en schakelt deze in. Je bent in staat als regisseur het overzicht te houden en ook trajectplannen zelf uit te voeren.
Je begeleidt klanten in hun ontwikkeling naar een betaalde baan of scholing.
Je verwerkt de gegevens in de applicatie Suite (GWS) en verzorgt de noodzakelijke rapportage.
Je legt en onderhoudt contacten met de ketenpartners.
Kortom je bent verantwoordelijk voor het zelf uitvoeren van trajecten en het eventueel voeren van regie over het traject en de evaluatie hiervan.
 
Uren, werkdagen en- tijden:
Het aantal uren bedraagt 32 uren per week. De werkzaamheden dienen gezien de inhoud van de functie op het gemeentehuis van de gemeente te worden uitgevoerd. De daadwerkelijke invulling vindt plaats in overleg.
 
 
De kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund, dient voor definitieve gunning een actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument (voorheen Eigen Verklaring) te overleggen. Wordt deze niet, of niet tijdig overlegd, dan gaan wij over tot gunning aan de tweede kandidaat in rang.
 

Kandidaatomschrijving
Kandidaatprofiel: 
Je beschikt over een afgeronde sociale en/of juridische HBO opleiding.
Je beschikt over minimaal 3 jaar relevante werkervaring als Arbeidsconsulent met als aandachtsgebied 30-80% LW, bij een gemeentelijke organisatie.
Gespreksplanning
De gesprekken worden in week 23 op dinsdag 6 juni 2017 ingepland.
Toelichting op rooster
Uren, werkdagen en -tijden zijn in overleg. Het aantal in te huren uren bedraagt 32 uren per week voor de duur van 3 maanden.
Dienstencategorie
Gezondheidszorg en maatschappelijke dienstverlening
CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Bijlagen
 
Overeenkomst van opdracht INHUUR.doc
Eisen
Afgeronde sociale en/of juridische HBO opleiding
Kandidaat heeft minimaal HBO werk en denkniveau en beschikt over een afgeronde relevante HBO opleiding binnen de gezondheidszorg of richting Mens en Maatschappij (gerichte afgeronde HBO opleiding sociaal juridisch of maatschappelijk). 
Kennis en ervaring als Arbeidsconsulent binnen het Sociaal Domein
Uit het CV blijkt dat de kandidaat gedurende de afgelopen 3 jaar heeft gewerkt als Arbeidsconsulent binnen het Sociaal Domein, afdeling werk en inkomen, bij een gemeentelijke organisatie. 
Referentie vereist 


Wet DBA
De inschrijver gaat akkoord met bijgevoegde sjabloon overeenkomst. Waarbij opgemerkt dat artikel 14 van de overeenkomst expliciet ziet op een zelfstandige die beschikt over een (oude) relevante VAR-WUO verklaring uit 2014, 2015 of 2016. Bedoelde verklaring moet door de inschrijver worden overhandigd indien deze behoort tot de top 3 en dus wordt uitgenodigd op gesprek. Indien de zelfstandige geen (oude) relevante VAR-WUO verklaring kan overhandigen dan zal opdrachtgever voordat de opdracht wordt gegund zelf beoordelen of de zelfstandige aan de gestelde fiscale eisen voldoet. De zelfstandige werkt in dat geval ten alle tijden mee aan deze toets. Artikel 14 van de sjabloonovereenkomst zal bij gunning van de opdracht door opdrachtgever in overleg met opdrachtnemer worden aangepast. Ter informatie wordt u er op gewezen dat opdrachtgever thans maatregelen treft ten einde uitvoering te geven aan de wet DBA. In verband hiermee worden procedures en modelovereenkomsten opgesteld ten einde uiterlijk 1 april 2017 uitvoering te geven aan de wet. 
Kennis van het geautomatiseerde systeem Suite (GWS)
Uit het CV blijkt dat de kandidaat beschikt over actuele kennis van Suite (GWS). 
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte 
Uitgebreide CV kandidaat.
Motivatiebrief geschreven door kandidaat.
aanleveren na gunning 
Getekende overeenkomst van opdracht INHUUR.
Ondertekend Uniform Europees Aanbestedingsdocument.
VAR verklaring (indien van toepassing).


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  40 %


Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. De kandidaat dient in een begeleidend schrijven gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij denkt de geschikte kandidaat te zijn voor de Gemeente Uden voor deze tijdelijke opdracht. Hieruit moet blijken dat hij/zij over de gewenste competenties en werkervaring beschikt.
Weging:  10 %


Kennis en ervaring als Arbeidsconsulent aandachtsgebied 30-80% LW
De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Arbeidsconsulent (aandachtsgebied 30-80% LW) binnen een gemeentelijke organisatie.
Tussen 2-3 jaar (5 %)
Tussen 3-4 jaar (10 %)
Meer dan 4 jaar (15 %)
Weging: 15 %


Woonachtig in directe omgeving
Kandidaat woont niet meer dan <25 km wonend van de werklocatie. (10 %)
Kandidaat woont meer dan >25 km wonend van de werklocatie. (1 %)
Weging: 10 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij deze opdracht wordt na de eerste selectieronde met een aantal kandidaten gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Tijdens deze gesprekken beoordelen wij dat waar de kandidaat volgens de 'kandidaat omschrijving' aan moet voldoen, inclusief vereiste competenties en de ervaring met datgene genoemd onder functie-inhoud.
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht