Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
interim Projectleider Reisinformatie In Voertuigen (RIV)
 
Sluitingsdatum
2017-05-30 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Duur : 57 weken.
Uur per week : 32 upw.
Max uurtarief € 125,00 
Wegingsfactor : 70% kwaliteit, 30% tarief.
Factuurtarief : factuurtarief inclusief reiskosten aanbieden.
Plaatsingsdatum : 23 mei 2017 14:00 uur. Plaatsingsdatum tot 30 mei 2017 17:00 uur.
 
Functieomschrijving 
We zoeken een projectleider die dit project gaat leiden. Je bent communicatief sterk en kunt makkelijk schakelen met stakeholders op operationeel- en directieniveau. We hebben behoefte aan een professional met veel initiatief en die gedreven is om voortgang en resultaten te boeken in een complexe projectomgeving. Je zult sterk op issue’s en risico’s moeten managen. Ruime ervaring in het uitvoeren van grote en complexe ICT-projecten is vereist. Daarnaast heb je ruime projectervaring met procesontwerp en organisatie-inrichting bij grote bedrijven. Je bent analytisch en in staat de integratie tussen ICT, processen en organisatie te doorgronden en te managen.
Om deze rol met verve te vervullen wordt naast je projectmanagementvaardigheden een beroep gedaan op je adviesvaardigheden, OV-proceskennis en kennis van OV-reisinformatie. Waar nodig ontwikkel je keuzescenario’s en adviseer je om besluitvorming te realiseren. Je hebt een organisatie achter je staan met een OV-focus, die je daarin kan ondersteunen en continuïteit kan bieden. Je hebt de nodige ervaring met softwareontwikkelingstrajecten en aanbestedingen en beschikt over voldoende IT-kennis om het project te managen en IT-experts aan te kunnen sturen.
Bij deze functie rapporteer je aan de Programma manager Reisinformatie, die op zijn beurt direct rapporteert aan de Programmaboard bestaande uit het hoger management .
Het project is op onderdelen al gestart en kent een planning om in het voorjaar van 2018 live te gaan. Ondanks de start op onderdelen, dient het project op financieel gebied en resources gebied nader ingevuld te worden.
 
 
Functie-eisen 
- ruimschootse ervaring (10 jaar) op het gebied van ICT-projectmanagement;
- ruimschootse projectervaring (10 jaar) met procesontwerp en organisatie-inrichting;
- ervaring met werken in een politiek gevoelige omgeving;
- ervaring met ontwikkeling van nieuwe systemen;
- ervaring met openbare aanbestedingen;
- ervaring in de OV-branche en met OV-reisinformatie.
 
 
Competenties:
- communicatief sterk, goed in het verbinden en mobiliseren van partijen;
- teamplayer;
- stevige en onafhankelijke persoonlijkheid;
- initiatiefrijk, doorzetter;
- analytisch;
- resultaatgericht.
 
Startdatum inzet  19-6-2017 
 
Uren per week  32,00 
 
Sluitingsdatum voor vragen  26-5-2017 12:00 
 
Einddatum publicatie op marktplaats  30-5-2017 17:00 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht